روش های موفقیت در کلاب هاوس

کلاب هاوس در سال 2020 توسط دو برنامه نویس ساخته شد و روانه بازار شد. این برنامه در ابتدا برای اندروید برنامه نویسی شد و در ابتدا شامل محدودیت‌هایی در نصب بود یعنی اگر شخصی تمایل داشت این برنامه را روی گوشی خود نصب کند باید با لینک دعوت نامه به این برنامه دسترسی پیدا می‌کرد. در صورتی که شما هم به این اپلیکیشن علاقمندید و دوست دارید که در آن فعالیت موثری داشته باشید، تا انتها با ما همراه باشید، در این نوشته به روش های موفقیت در کلاب هاوس می‌پردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک برنامه اجتماعی است که افراد در آن از طریق صوت با هم در ارتباط‌اند. جای اپلیکیشنی که در آن بتوان تنها از طریق ویس با دیگران در ارتباط بود در بین اپلیکیشن‌های رایج در بازار خالی بود. تا کنون اپلیکیشن‌های متفاوتی مانند اینستاگرام (انتشار عکس)، یوتیوب (انتشار ویدئو) و توئیتر (انتشار متن) رایج بودند.

روش های موفقیت در کلاب هاوس؛ زودتر اقدام کنید

این قانون نانوشته برای تمام پلتفرم‌ها جوابگوست. اگر در اینستاگرام باشید، حتما متوجه شده‌‌اید افرادی که مدت زمان طولانی‌تری در این پلتفرم بوده‌اند دنبال کنندگان بیشتری را نسبت به سایر صفحات دارند که دلیل آن هم این است که آن‌ها از قدیمی‌های اینستاگرام هستند. اما هیچ وقت برای شروع دیر نیست و اگر بتوانید در کلاب هاوس نیز فعالیت مناسبی داشته باشید و با هدف و برنامه ریزی پیش بروید، مطمعن باشید جذب فالوور کلاب هاوس نیز برای شما تبدیل به امری آسان خواهد شد.

روش های موفقیت در کلاب هاوس؛ برند خودتان را بسازید

بی دلیل نیست که امروزه برندینگ در دنیا چنین گسترش یافته است. یکی از روش‌هایی که با آن می‌توانید در حوزه خودتان در ذهن مخاطب بنشینید و ملکه ذهن آنان شوید این است که برند خود را بسازید. داشتن نامی دهن پر کن و برند می‌تواند شما را به انتخاب شماره یک جمعیت رده بالای یک جامعه تبدیل کنید. برای این کار می‌توانید از مشاوران برندینگ کمک بگیرید. در ادامه به مهم‌ترین عوامل برندینگ می‌پردازیم.

بایو: یکی از کارهایی که در این راستا می‌توانید انجام دهید، تهیه کردن یک بایو قوی است که در آن بتوانید رسالت خودتان را به مخاطب نشان دهید.

عکس پروفایل: پیشنهاد ما برای عکس پروفایل این است که تا حد امکان سعی کنید که از عکس خودتان استفاده کنید تا رسمیت و واقعیت بیشتری را به کار خودتان بدهید. سعی کنید در عکستان لبخند بزنید تا حس خوبی روی افراد بگذارید و جنبه‌های روانشناسی کار را در نظر داشته باشید.

فعال باشید

از روش های موفقیت در کلاب هاوس این است که در روم‌های مختلف فعال باشید تا بهتر دیده شوید. همچنین به افراد مختلف اجازه فعالیت در روم‌ خودتان را بدهید. اگر در زمینه خاصی در کلاب هاوس فعال هستید، سعی کنید که اخبار روز و مطالب مفیدی در زمینه خودتان را آماده کنید و با اعضای خود به اشتراک بگذارید. شاید بتوان این پلتفرم را از این جهت که صوت در آن حرف اول و آخر را می‌زند با رادیو مقایسه کرد. سعی کنید با افراد باتجربه و خبره در حوزه‌ای که کار می‌کنید ارتباط بگیرید و با آن‌ها لایو بگذارید. به فکر ارزش افزوده‌ای که به اعضای گروه خود اضافه می‌کنید هم باشید.

با خرید فالوور به جذابیت پروفایلتان کمک کنید

حتما میدانید چقدر جذب مخاطب در این پلتفرم سخت و دشوار است! چرا که اینجا همانند سایر شبکه های اجتماعی نیست و برای اینکه کسی شما را بشناسد باید وارد روم ها شوید و با افراد دیگر گپو گفت داشته باشید و تازه اگر بتوانید خوش سخن باشید شاید تعدادی از افراد شما را فالوو کنند که طبیعتا اگر شما نیز آنها را فالوو نکنید آنها نیز شما را دیر یا زود آنفالوو خواهند کرد اما اگر پروفایلی داشته باشید که فالوور های زیادی داشته باشد، افراد بیشتری جذب پروفایلتان میشوند و فالوور های شما با سرعت زیادی افزایش پیدا میکند. از مزایای خرید فالوور کلاب هاوس این است که شما میتوانید براحتی و بدون فالوو کردن و فعالیت خاصی تعداد فالوور های خود را افزایش دهید و این امر میتواند در پیشرفت شما در این شبکه اجتماعی کمک فراوانی کند.

مزایای خرید فالوور کلاب هاوس

روش های موفقیت در کلاب هاوس؛ خودتان و کسب وکارتان را معرفی کنید

افراد همیشه به کسانی اعتماد می‌کنند که شناختی از آن‌ها داشته باشند. سعی کنید که اطلاعاتی راجع به خودتان را با دنبال کنندگانتان به اشتراک بگذارید تا آن‌ها بیشتر در مورد شما و کاری که می‌کنید بدانند. در این راستا جلسات پرسش و پاسخ برگزار کنید و به سوالات آنان در زمینه کاری خودتان (و گاهی حتی راجع به خودتان) پاسخ دهید. رابطه خوبی را بین خودتان و دنبال کنندگانتان برقرار کنید.

خیلی بی رو دروایسی کالایتان را بفروشید

اگر دارای کسب و کار در دنیای واقعی هستید، می‌توانید در مورد محصول موردنظرتان در روم خودتان و یا سایر روم‌ها صحبت کنید تا بتوانید آن‌ها را به صورت آنلاین بفروشید. این مورد تنها در مورد محصولات فیزیکی نیست. در صورتی که شما خدمات و سرویس خاصی را هم ارائه می‌دهید، می‌توانید به دیگران معرفی کنید.

به کسانی که در حوزه کاری شما فعال هستند بپیوندید

به عبارت بهتر می‌توان گفت سعی کنید فعالیت هدفمندی در این بستر داشته باشید که این خود از مهم‌ترین روش های موفقیت در کلاب هاوس است. تمامی این پلتفرم‌ها هوشمند هستند و به فعالیتی که شما در آن دارید توجه می‌کنند و بر اساس آن روم‌های مختلف را به شما نمایش می‌دهند. به روم‌هایی بپیوندید که در زمینه‌ای که شما کار میکنید فعالیت می‌کنند. این باعث می‌شود افرادی که بازار هدف شما نیز هستند با شما آشنا شوند.

موفقیت در کلاب هاوس؛ از سایر پلتفرم‌ها کمک بگیرید

کلاب هاوس یکی از پلتفرم‌هایی است که به تازگی عرضه شده است و هنوز جمعیت زیادی را به خود جذب نکرده است. آگاهی از روش های موفقیت در کلاب هاوس می‌تواند در ابتدای کار که رقابت بالایی در آن نیست شما را چندین مرحله جلو بیاندازد. اگر در سایر پلتفرم‌ها مانند توئیتر، اینستاگرام و یا تلگرام فعالیت دارید، بهتر است به دنبال کنندگان خود بگویید که می‌توانند شما را در کلاب هاوس هم دنبال کنند.

علاوه بر اینکه می‌توانید به صورت مستقیم از آن‌ها بخواهید که شما را در پلتفرم‌های مختلف دنبال کنند، لازم است که از لینک دهی نیز استفاده کنید. در هر شبکه اجتماعی که فعال هستید، لینک سایر شبکه‌های اجتماعیتان را در قسمت بایو قرار دهید تا افراد بتوانند با فعالیت شما در همه جا آشنا باشند.

اگر کار خودتان را در شبکه های اجتماعی مرتبط به درستی انجام دهید مطمعن باشید شاهد افزایش فالوور واقعی کلاب هاوس خود نیز خواهید بود چرا که هنگامی که کسی طرفدار شما باشد دیگر برایش فرقی نمیکند که شما در کجا فعالیت میکنید! هر جا که باشید طرفداران خودتان را دارید.

محبوبیت کلاب هاوس

از آن جایی که این اپلیکیشن به تازگی کار خود را شروع کرده، سخت است که بخواهیم در مورد محبوبیت آن قضاوت کنیم. بهتر است این نکته را مدنظر داشته باشیم که محبوبیت و روش های موفقیت در کلاب هاوس موضوع نسبی است. افراد با توجه به ویژگی‌های شخصیتی خاص خود جذب پلتفرمی می‌شوند. در مورد کلاب هاوس می‌توانیم مطمئن باشیم، افرادی که شنیداری هستند، اقبال بیشتری به این اپلیکیشن نشان خواهند داد. طبق همین نظریه می‌توانیم توجیه کنیم بی دلیل نیست که چرا افراد زیادی جذب اینستاگرام شده‌اند، دلیل آن این است که جمعیت بسیاری از انسان‌ها دیداری هستند.

محبوبیت کلاب هاوس

کلام پایانی

روش های موفقیت در کلاب هاوس شامل مجموعه کارهایی است که شما می‌توانید برای موفقیت در سایر فضاهای مجازی و برنامه‌های اجتماعی انجام دهید. مثلا اینکه فعال باشید، بایوی قوی داشته باشید، از تبلیغات کمک بگیرید و … را شما می‌توانید در تمام پلتفرم‌ها انجام دهید.

ممنون که تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید. امیدواریم که اطلاعاتی که در مورد روش های موفقیت در کلاب هاوس گفتیم برای شما مثمر ثمر بوده باشد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می‌توانید با مشاوران برندینگ و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.