درآمد یک میلیون دلاری از برنامه نویسی

 

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

انتظار می رود که فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر پس از فارغ التحصیلان مهندسی، به طور متوسط ​​61000 دلار حقوق دریافت کنند. این توانایی توسعه محصول خود است که بیشترین پتانسیل را برای ثروت به شما می دهد. این کاری است که گوگل، مایکروسافت و اپل انجام داده اند. در این مقاله قصد داریم که به شما بگوییم درآمد یک میلیون دلاری از برنامه نویسی چطور ممکن است؟ پس تا انتها همراه ما باشید! برای خواندن مقالات در رابطه با مهاجرت برنامه نویسان بدون مدرک دانشگاهی و از این دسته از موضوعات جالب کلیک کنید!

کسب یک میلیون دلار در سال

مطمئناً برای توسعه دهندگان نرم افزار کسب یک میلیون دلار یا بیشتر در سال غیرعادی است. آمار دولت ایالات متحده، ایالات متحده بر اساس اداره آمار کار، در سال 2012، متوسط ​​حقوق یک توسعه دهنده نرم افزار کاربردی 93.000 دلار بود که تنها 10 درصد از این توسعه دهندگان بیش از 139.000 دلار درآمد داشتند. یک تحلیلگر برنامه نویسی به طور متوسط ​​71.666 دلار در سال در ایالات متحده حقوق می گیرد.

یک مهندس با تجربه پشتیبانی فنی به طور متوسط ​​​​72 دلار حقوق دریافت می کند. داده های اداره آمار کار آمریکا نشان می دهد که یک مدیر عامل به طور متوسط ​​سالانه 175.000 دلار حقوق می گیرد که حقوق قابل احترامی است اما به سختی چشمگیر است.

حقوق مهندسان ارشد

حقوق برنامه نویسان ارشد

مهندسان ارشد اغلب ترجیح می دهند به عنوان مهندس ارشد بمانند، در برخی مواقع می توانند به عنوان یک مهندس ارشد نرم افزار کار بزرگی انجام دهند و حتی ممکن است 500 هزار دلار در سال نیز بتوانند حقوق دریافت کنند!

با چنین تقاضای زیادی می توان هم با آموزش و هم برنامه نویسی درآمد کسب کرد. یادگیری هر آنچه می دانید بدون کمک صدها هزار نفر در سراسر جهان غیرممکن است. آموزش برنامه نویسی به هر کسی در دنیا امکان پذیر است. حتی یک مهندس جوان تازه وارد کالج با مدرک دیپلم غیر مرتبط با فیزیک، ریاضی یا مهندسی صنایع می تواند 100 هزار دلار در silicon valley درآمد داشته باشد.

در حالی که یک مهندس ارشد با یک حرفه موفق برای کسب درآمد بیشتر بیش از یک دهه می تواند 500 هزار دلار درآمد داشته باشد.

روش های به دست آوردن یک میلیون دلار از برنامه نویسی

زمان آن رسیده است که به بررسی روش هایی که می توانید از برنامه نویسی یک میلیون دلار درآمد کسب کنید بپردازیم:

۱) فریلنسری

درآمد فریلنسرها

اگر شما تجربه کافی در زمینه برنامه نویسی به دست آورید به راحتی می توانید به سراغ گرفتن پروژه های حرفه ای تر با درآمد بالاتر بروید. برای این کار نیاز است که با پروژه های کوچک تر و ساده تر کار خود را شروع کنید و سپس با رسیدن به سطح حرفه ای در این زمینه فقط پروژه هایی که از لحاظ بودجه و درآمد مناسب هستند را قبول می کنید! برای گرفتن پروژه های بین المللی می توانید  از سایت هایی نظیر  upwork.com ،fiverr.com ،freelancer.com و بسیاری از سایت های دیگر اقدام کنید.

۲) کارمندی با اعمال شاقه

شاید عجیب به نظر برسد اما شما می توانید با کارمندی کردن هم درآمد میلیون دلاری داشته باشید! می پرسید چگونه؟ باید بگوییم که کارمندانی در شرکت هایی نظر مایکروسافت و گوگل وجود دارند که به دلیل تخصص و مهارت بالایی که دارند، جایگزین کردن آن ها غیر ممکن است! یعنی در صورتی که شرکت یکی از این افراد را از دست بدهد؛ دچار ضرر و زیان بزرگی می شود. در این روش شما باید تمرکز خود را بر روی عمیق شدن بر روی مهارت خود بگذارید. برای این که مسیر پیش روی شما آسان تر شود هم می توانید از مسیرهای کارآموزی ای که آکادمی رستاوا برای شما تدارک دیده است استفاده کنید تا مسیر رسیدن به موفقیت برای شما کوتاه تر شود.

۳) راه اندازی استارت آپ برنامه نویسی

یکی از پیشنهاداتی که به اکثر افراد حرفه ای و با تجربه توی حوزه ی برنامه نویسی میشه این هست که شرکت خودشون رو داشته باشن یا به اصطلاح یک استارت آپ تشکیل بدن تا بتونن با جمع کردن برنامه نویس های دیگه دور هم، برنامه های تجاری و موفق بسازن! این مسیر جز سخت ترین مسیرهایی هست که می تونید باهاش به درآمد میلیون دلاری برسید!

سخن پایانی

در حال حاضر برنامه نویس شدن با وجود منابع آموزشی فراوان کار بسیار راحتی است! اما نکته ی مهم این است که بتوانیم در مسیر درست قدم برداریم تا ذوق و انگیزه ی ما برای یادگیری از بین نرود! در حال حاضر در بین مسیرهای مختلف یادگیری برنامه نویسی و موسسات آموزشی مختلف مانند 7learn ،rocket، فرادرس، مکتبخانه و بسیاری دیگر از موسسات بسیار عالی آموزشی؛ آکادمی رستاوا با ارائه شیوه جدیدی از آموزش برنامه نویسی در حال تغییر سیستم یادگیری این علم دوست داشتنی در داخل ایران است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.