چگونه پیام های گوشی را برگردانیم؟ معرفی چند ترفند ساده

مقدمه

چگونه پیام های گوشی را برگردانیم؟ این سوال یکی از مهم ترین سوال هایی است که برای اکثر افراد به وجود می آید. ممکن است که شما هم به عنوان یک کاربر معمولی، بر اثر اشتباه یک پیام مهم و حیاتی را حذف کنید. هنگامی که یک فایل یا یک پیام از روی گوشی شما حذف می شود، بسته به شرایط شما با احتمال 50 درصد ریکاوری می شود. یعنی شانس ریکاوری شدن پیام حذف شده 50 درصد است. با استفاده از یک سری ترفند های خاص، شما می توانید این احتمال را بیشتر کنید. امروز ما قصد داریم تا در همین مورد با شما صحبت کنیم. پس با ما در ادامه همراه چیکاو باشید. 

مقدمات مورد نیاز برای بازگردانی پیام

چگونه پیام های گوشی را برگردانیم یک سوال مهم به حساب می آید. هنگامی که شما یک پیام حیاتی و مهم را حذف می کنید، می توانید ضربان قلب خود را احساس کنید. به زبان عامیانه فرد حس می کند که قلبش درون دهانش قرار گرفته است. ولی، شما باید بدانید که ریکاوری پیام شاید سخت ترین نوع ریکاوری باشد. مسلما انجام این کار اصلا راحت  نبوده و با مشکلات یا چالش های مختلفی رو به رو است.

اکثر افراد حاضر هستند تا هر کاری را انجام دهند تا پیام های پاک شده خود را ریکاوری کنند. امروز در پاسخ به سوال چگونه پیام های گوشی را برگردانیم ما قصد داریم تا چند راه حل ساده به شما ارائه کنیم. این راه حل ها می توانند به شما کمک کنند تا ریکاوری را در بهترین حالت ممکن انجام دهید. با انجام این کار ها، شانس ریکاوری شدن پیام های گوشی شما بالاتر می رود.

اطلاعات مهم در مورد ریکاوری پیام و نحوه عملکرد حافظه

قبل از پرداختن به پاسخ اصلی سوال چگونه پیام های گوشی را برگردانیم، بیایید نحوه حذف شدن و عملکرد حافظه داخلی گوشی را با هم بررسی کنیم. آیا تا کنون از برخی از افراد متخصص شنیده اید که پس از حذف فایل ها به طور کامل از بین نمی روند؟ این قضیه شایعه نبوده و کاملا درست است! همه این فایل های حذف شده بر روی یک قسمت خاص از حافظه داخلی قرار گرفته اند. آنها منتظر هستند. منتظر بازیابی یا جایگزین شدن. این قضیه فقط مربوط به فایل های کامپیوتری نمی باشد. دستگاه های اندرویدی هم از این قانون پیروی می کنند. هر چیزی که ما درون یک گوشی اندروید پاک می کنیم، به خصوص پیام های موبایل، بر روی یک قسمت از حافظه قرار می گیرند تا زمانی که ریکاوری شوند و یا اینکه فضای مورد نظر را در اختیار یک فایل دیگر قرار دهند.

اطلاعات مهم در مورد ریکاوری پیام و نحوه عملکرد حافظه - چیکاو

حتما شما هم تعجب می کنید که این سیستم چگونه عمل می کند؟ عملکرد اصلی این سیستم چیز خیلی پیچیده ای نیست. وقتی که ما حذف شدن یک فایل را درک کنیم، خیلی راحت دیگر مراحل را نیز درک می کنیم. در اکثر مواقع حذف کردن یک فایل همچون پیام های موبایل، آن را به طور کامل پاک نمی کند. یا حداقل این کار را به روش صحیح انجام نمی دهد. دستگاه شما این فایل را به عنوان غیر فعال علامت گذاری می کند. در چنین شرایطی، فایل مخفی شده و آماده جایگزین شدن است. هرچه شما فایل های بیشتری را بر روی گوشی خود قرار دهید، فایل های حذف شده از بین می روند.

کار نکردن با گوشی برای پاسخ به چگونه پیام های گوشی را برگردانیم

با توجه به تعاریف ارائه شده در قسمت های قبل تر در مورد نحوه عملکرد حافظه گوشی و کامپیوتر، پس از حذف شدن یک فایل شما باید گوشی خود را خاموش کنید. اگر شما قصد دارید تا بتوانید پاسخ چگونه پیام های گوشی را برگردانیم به خوبی دریافت کنید، حتما باید دست از کار کردن با گوشی خود بکشید. این امر، می تواند به شدت حساس و حیاتی باشد. اگر شما گوشی را روشن نگه دارید و فایل های جدیدی را بر روی حافظه آن قرار دهید، باید برای همیشه با پیام های حساس خود خداحافظی کنید.

استفاده از اپراتور های تلفن همراه برای بازگردانی پیام

اولین ترفندی که ما قصد داریم به شما بیاموزیم، مربوط به استفاده از اپراتورهای تلفن همراه است. اکثر اپراتور ها همچون ایرانسل و همراه اول، پیام های خاص را بر روی سرور های خود ذخیره می کنند. در نتیجه، برای ریکاوری پیام شما می توانید از این اپراتور ها استفاده کنید. ولی آنها اطلاعات را در اختیار شما به راحتی قرار نمی دهند. آنها با پلیس همکاری می کنند.

 پس، در صورتی که شما مراحل قانونی را به خوبی و با موفقیت طی کنید، می توانید پیام های خود را از طرف اپراتور های تلفن همراه دریافت کنید. البته، توصیه ما به شما این است که همیشه نسخه پشتیبانی را از پیام های خود دریافت کنید تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید. دریافت نسخه پشتیبان برای پاسخ به چگونه پیام های گوشی را برگردانیم می تواند کار را خیلی راحت کند. شما به راحتی می توانید از نسخه پشتیبانی خود استفاده کنید.

استفاده از اپراتور های تلفن همراه برای بازگردانی پیام - چیکاو

استفاده از نرم افزار های مخصوص برای ریکاوری پیام

در جهت ریکاوری پیام، شما می توانید از نرم افزار های مخصوص هم استفاده کنید. اگر شما به اپراتور دسترسی ندارید و وقت کافی هم ندارید، استفاده از این نرم افزار ها می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نرم افزار ها همیشه قادر به ریکاوری فایل های مورد نظر شما نمی باشند ولی، معمولا بازدهی بالایی دارند. نرم افزار هایی همچون Android Data recovery و Dr.fone، می توانند به راحتی فایل های مورد نظر را ریکاوری کنند. کار با آنها هم خیلی ساده است.

فقط کافی است که این نرم افزار ها را بر روی گوشی خود نصب کنید و سپس نسبت به ریکاوری پیام ها اقدام کنید. به همین سادگی، پیام های شما ریکاوری می شوند. ولی، به این نکته هم توجه داشته باشید که نصب یا حذف نرم افزار هم می تواند حافظه را تغییر دهد. یعنی شما هر کاری که با گوشی خود بکنید، شانس ریکاوری را کمتر کرده اید. اگر شما پیام های خیلی حساسی دارید، حتما باید گوشی را خاموش کنید و آن را به دست افراد متخصص و با تجربه بسپارید. این افراد ریکاوری را در بهترین حالت انجام می دهند.

منبع androidauthority
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.