نحوه تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی با چند حرکت ساده

مقدمه

مسلما در حال حاضر گوشی های هوشمند محبوبیت بالایی در میان کاربران در سراسر جهان به دست آورده اند. این محصولات می توانند قدرت بالایی داشته باشند. ولی، برای افراد تازه وارد یک سوال به وجود می آید که تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی چگونه صورت می گیرد؟ این کار خیلی ساده و راحت است ولی افرادی که تجربه کار با گوشی ندارند، در این قسمت به مشکل برخورد می کنند.

اگر شما هم قصد دارید تا یک زبان را به زبان اصلی کیبورد گوشی موبایل شیائومی خود اضافه کنید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. امروز ما قصد داریم تا در مورد تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی و بهترین راه موجود برای بهبود کیبورد گوشی موبایل شیائومی با شما صحبت کنیم. پس با چیکاو همراه باشید.

چرا باید زبان کیبورد موبایل را تغییر داد؟

قبل از اینکه به مراحل موجود برای تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی بپردازیم، بیایید این مسئله را بررسی کنیم که اصلا چرا باید زبان کیبورد را عوض کرد؟ افراد مختلف می توانند دلایل مختلفی را برای انجام این کار داشته باشند. زبان اولیه همه کیبورد ها بر روی انگلیسی تنظیم شده است. در نتیجه، همه افراد در ابتدای کار با زبان انگلیسی کار می کنند. ولی، ما در ایران زندگی می کنیم و زبان رسمی کشور عزیز ما فارسی است. در نتیجه، افراد در صورتی که قصد داشته باشند تا به زبان فارسی تایپ کنند، باید زبان جدید را به کیبورد خود اضافه کنند.

برخی از افراد با استفاده از کیبورد گوشی خود و زبان انگلیسی به صورت فینگلیش هم تایپ می کنند. ولی این امر کمی آزار دهنده بوده و در میان کاربران خیلی رایج نمی باشد. در نتیجه، اگر شما هم گوشی جدید خریده اید و یا اینکه تحت فلش زبان گوشی خود را تغییر داده اید، حتما آموزش تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی را دنبال کنید. در پایان این آموزش شما یاد می گیرید که چگونه باید زبان کیبورد گوشی خود را تغییر دهید.

تاثیر رابط کاربری بر روی زبان کیبورد گوشی شیائومی

قبل از پرداختن به تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی، ما باید رابط کاربری گوشی های شیائومی را بررسی کنیم. چرا که این راط کاربری، میتواند نحوه عملکرد دستگاه های مورد نظر را به طور کامل کنترل و مدیریت نماید. رابط کاربری گوشی های شیائومی MIUI نام دارد. این رابط کاربری نه تنها می تواند قدرت فوق العاده ای داشته باشد، بلکه طول عمر مناسبی هم خواهد داشت. این رابط کاربری هم اکنون آپدیت های زیادی را دریافت کرده و زیبایی زیادی هم دارد. ولی، رابط کاربری گوشی موبایل شیائومی می تواند یک سری معایب خاص هم داشته باشد. هر رابط کاربری، یک کیبورد مخصوص به خود را دارد. در نتیجه، شاید آموزشی که در ادامه ما قصد ارائه آن را داریم خیلی برای شما مناسب و پر بازده نباشد. ولی در هر صورت شما با خیال راحت می توانید مراحل را دنبال کنید.

جالب است بدانید که برند شیائومی برای ساده تر شدن تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی و انجام تنظیمات بر روی کیبورد گوشی، محصولات خود را با استفاده از یک کیبورد قوی در بازار عرضه کرده است. این برند به جای اینکه کیبورد خود را توسعه دهد، از کیبورد تولید شده توسط مایکروسافت یا گوگل استفاده می کند. این امر، باعث می شود تا دستگاه های نسبتا جدیدتر همخوانی بالاتری با هم داشته باشند. امروز کیبوردی که در آموزش تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی ما از آن استفاده می کنیم، کیبورد Gboard است. این کیبورد توسط گوگل طراحی شده و می تواند قدرت بالایی هم داشته باشد.

آیا تغییر زبان گوشی ممکن است؟  

با وضعیت فعلی امروز، این امر غیر ممکن است. یعنی همه گوشی های موبایل قابلیت تغییر زبان را دارند. ولی قبلا، برخی از رام هایی که بر روی گوشی های مختلف نصب میشدند فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کردند. در نتیجه، افرادی که قصد استفاده از آن گوشی را داشتند حتما باید به صورت فینگلیش تایپ می کردند. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف تکنولوژی به وجود آمده است، افراد دیگر این مشکل را نداشته و با خیال راحت می توانند فعالیت های خود را انجام دهند.

البته، در صورتی که شما پس از گذراندن مراحل موجود در آموزش تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی متوجه شدید که زبان کیبورد شما تغییر نمی کند، می توانید به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید. تعمیرگاه ها با انجام یک سری تنظیمات و فلش های خاص، می توانند زبان کیبورد گوشی شما را به طور کامل تغییر دهند. در نتیجه، در دنیای تکنولوژی امروزه ما هیچ مشکلی بدون راه حل نمی باشد. همه مسائل یک راه حل خاص دارند.

تغییر زبان کیبورد شیائومی

برای تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی، در ابتدا شما باید گوشی خود را شارژ کنید. دارا بودن شارژی زیاد الزامی نیست ولی برای بهبود مراحل، کمک بسیار زیادی می کند. سپس، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

در ابتدا وارد تنظیمات شوید. شما می توانید گزینه های خیلی زیادی را مشاهده کنید که هر کدام از این گزینه ها یک سری ویژگی های خاص دارند. آنها هر کدام برای یک سری تنظیمات خاص مناسب هستند.

آموزش تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی - چیکاو

حال صفحه را به بالا بکشید و گزینه Additional settings را پیدا کنید. این گزینه شامل تنظیمات مربوط به کیبورد و ورودی می باشد.

گزینه Additional settings - چیکاو

حال بر روی گزینه Language and input کلیک کنید. این گزینه شامل تنظیمات کیبورد مورد نیاز است.

گزینه Language and input - چیکاو

در این مرحله لیستی از کیبورد های مختلف را برای شما می آورد. شما باید کیبورد اصلی خود را انتخاب کنید. در این مرحله ما از کیبورد Gboard استفاده می کنیم.

گزینه Language and input - چیکاو

حال دوباره بر روی Languages کلیک کنید تا زبان های مورد نظر را به دست آورید.

حال از قسمت پایین صفحه بر روی add keyboard کلیک کنید. این گزینه شامل گزینه های مربوط به اضافه کردن زبان است.

در نهایت زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی add کلیک کنید.

مرحله آخر تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی - چیکاو

همانطور که مشاهده کردید، مراحل مربوط به تغییر زبان کیبورد گوشی شیائومی خیلی ساده و راحت بود. مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید تفاوت انواع کیبورد های مختلف می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع mobilesum
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.