بهترین راه برای تغییر کیبورد سامسونگ که باید بدانید

 مقدمه

بیایید با خودمان صادق باشیم، یکی از اولین کار هایی که اکثر افراد پس از خرید گوشی سامسونگ انجام می دهند، تغییر کیبورد سامسونگ است. کیبورد اصلی برند سامسونگ، اصلا زیبا نبوده و محبوبیت بالایی در میان کاربرانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند ندارد. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال تغییر کیبورد گوشی سامسونگ یا تغییر کیبورد گوشی شیائومی خود هستید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. امروز ما قصد داریم تا چند مورد از بهترین راه های موجود برای تغییر کیبورد گوشی سامسونگ را به شما معرفی نماییم. همراه چیکاو باشید. 

چرا تغییر کیبورد سامسونگ مهم است؟

کیبورد اصلی سامسونگ معایب خیلی زیادی دارد. این کیبورد اصلا زیبا نیست. به علاوه این امر، تم های جالبی هم به صورت پیشفرض بر روی این دستگاه نصب نشده است. همچنین، جالب است بدانید که سرعت تاچ این کیبورد هم کمی پایین تر از حد معمول است. سراغ پیش بینی کلمات که نباید برویم. این عامل آنقدر ضعیف و ناکارآمد است که اصلا ارزش صحبت کردن ندارد.

همه چیز درباره آموزش گام به گام تغییر کیبورد سامسونگ - چیکاو

تنها ویژگی خوب این کیبورد، دارا بودن یک سری تم های دیفالت است. برای همین اکثر افراد به دنبال تغییر کیبورد سامسونگ هستند. کیبوردی که بر روی گوشی های سامسونگ به صورت دیفالت نصب شده است، هیچ ویژگی مثبت قابل توجهی ندارد. خوشبختانه سیستم عامل اندروید همچون آی او اس اپل عمل نمی کند. شما با استفاده از یک سری روش های خاص، می توانید کیبورد گوشی خود را به طور کامل تغییر دهید. هیچ مشکل خاصی هم از نظر فنی برای گوشی شما به وجود نمی آید.

برای تغییر کیبورد سامسونگ، شما باید یک سری مراحل خاص را انجام دهید. البته، این مراحل برای تغییر کیبورد گوشی شیائومی هم مناسب هستند. یعنی شما از این روش ها فقط برای تغییر کیبورد گوشی سامسونگ نمی توانید استفاده کنید. شما می توانید از آن برای هر گوشی و دستگاهی که دوست داشتید، استفاده نمایید.

انتخاب کیبورد جدید

خب، حال که مباحث اولیه را پشت سر گذاشتیم و مقدمات را به اتمام رساندیم، نوبت به اولین مرحله تغییر کیبورد گوشی سامسونگ می رسد. انتخاب کیبورد جدید اهمیت فوق العاده بالایی دارد. چرا که کیبورد جدید شما، باید امکانات بالایی داشته باشد. در صورتی که شما وقت آزاد دارید، می توانید لیست طولانی و بلند فروشگاه پلی را مطالعه کنید و بهترین کیبورد را برای خود انتخاب کنید. شما می توانید چند ده ساعت را صرف این کار کنید.

ولی، توصیه ما به شما برای تغییر کیبورد سامسونگ، استفاده از یک روش بهتر است. در صورتی که شما به دنبال یک میانبر هستید، خیلی راحت از کیبورد محبوب ما استفاده کنید. کیبورد اصلی گوگل و مایکروسافت، امروزه به عنوان محبوب ترین کیبورد های اندروید در سراسر جهان شناخته شده اند. به طوری که حتی شیائومی به صورت پیشفرض کیبورد مایکروسافت را بر روی گوشی خود نصب کرده است.

برای تغییر کیبورد سامسونگ، یکی از بهترین کیبورد هایی که شما می توانید از آن استفاده نمایید، SwiftKey است. این کیبورد هم محبوبیت بالایی دارد، هم سرعت خوبی داشته و هم هوش مصنوعی گوگل به آن کمک کرده تا بتواند کلمات بعدی را با توجه به مکالمات قبلی شما پیشبینی کند. در نتیجه، میلیون ها نفر از این کیبورد استفاده کرده و خیلی هم از آن لذت می برند. البته، شما می توانید طبق سلیقه تان هر کیبورد دیگری که دوست داشتید را هم استفاده کنید ولی، توصیه ما به شما استفاده از این کیبورد است.

انتخاب کیبورد جدید برای گوشی سامسونگ - چیکاو

نحوه تغییر تم

گاهی اوقات، شما فقط از تم کیبورد خود خسته شده اید. در این صورت، شما نیازی به تغییر کیبورد سامسونگ ندارید. شما خیلی راحت می توانید تم را تغییر دهید. البته، عملکرد کیبورد های سامسونگ همانطور که گفته شد واقعا ضعیف است. این جمله به این معنا نیست که کیبورد های سامسونگ خیلی بد بوده و اصلا طرفدار ندارند! این کیبورد می تواند طرفدار های زیادی داشته باشد و از نظر خیلی از افراد خیلی کیبورد خوب و مناسبی است. ولی، طبق نظرسنجی هایی که انجام شده است، اکثر افراد دوست دارند تا کیبورد خود را از حالت دیفالت سامسونگ خارج کنند.

برای تغییر تم کیبورد گوشی سامسونگ، شما می توانید به قسمت تنظیمات کیبورد مراجعه کنید و از آنها هم یک تم خوب و مناسب برای خود پیدا کنید. تم های زیادی در جلوی پای شما قرار گرفته است. حتی یک سری از گوشی ها، به شما اجازه می دهند تا کیبورد خود را به صورت شخصی طراحی کنید و عکس هایی که دوست دارید را به عنوان پس زمینه قرار دهید. این امر بستگی به شما دارد. در نهایت، هنگامی که شما تم مورد نظر را انتخاب کردید می توانید فعالیت را سیو کنید و از تنظیمات خارج شوید. حال که تغییر تم به اتمام رسیده است، از گوشی خود لذت ببرید.

بهترین راه تغییر کیبورد سامسونگ

برای تغییر کیبورد گوشی سامسونگ، در ابتدا کیبورد مورد نظر را نصب کنید. در عکس زیر، مراحلی که شما باید آنها را دنبال کنید به صورت خلاصه ارائه شده اند. ولی، در صورت نیاز شما می توانید توضیحات متنی را مطالعه کنید تا اطلاعات بهتری را دریافت نمایید.

بهترین راه تغییر کیبورد سامسونگ - چیکاو

  • در اولین و مهمترین مرحله باید وارد قسمت تنظیمات شوید.
  • در دومین مرحله برای تغییر کیبورد سامسونگ، منو را به پایین بکشید تا قسمت General Management را پیدا نمایید. این قسمت حاوی تنظیمات عمومی برای گوشی شما می باشد.
  • حال گزینه Language and Input را انتخاب کنید تا به قسمت مربوط به تنظیمات کیبورد و زبان گوشی خود وارد شوید. از این قسمت شما می توانید زبان کیبورد را نیز به طور کامل تغییر دهید.
  • حالا بر روی On-screen Keyboard کلیک کند تا گزینه مورد نظر باز شود.
  • بر روی Default Keyboard کلیک کنید تا یک لیست به صورت پنجره برای شما نمایش داده شود.
  • در آخرین مرحله تغییر کیبورد سامسونگ، شما می توانید کیبورد جدیدی که نصب کرده اید تا انتخاب کنید.
در این آموزش، ما دو کیبورد SwiftKey که تولید شده شرکت مایکروسافت است و Gboard که برای شرکت گوگل است را نصب کرده ایم. شما بسته به نیاز های کلی و جامع خود، می توانید یک کیبورد قوی را انتخاب کنید. در نهایت، با استفاده از تنظیمات داخلی خود کیبورد، می توانید زبان فارسی را نیز به آن اضافه نمایید. در این قسمت آموزش تغییر کیبورد سامسونگ به اتمام می رسد. شما می توانید از این روش برای تغییر کیبورد گوشی شیائومی هم استفاده کنید.
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.