گوشی ریلمی 9 پرو پلاس مجهز به تراشه دایمنسیتی 920 تأیید شد

ریلمی هند در حال آماده شدن برای معرفی سری گوشی های هوشمند ریلمی ۹ پرو ( Realme 9 Pro) در بازارهای مختلف مانند هند و اروپا است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که دو گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو ۵جی ( Realme 9 Pro 5G) و همچنین ریلمی ۹ پرو پلاس ۵جی ( Realme 9 Pro+ 5G) در ماه فوریه (بهمن اسفند) در این کشور عرضه خواهند شد. یک تیزر جدید نام تراشه ای را که در بطن این گوشی هوشمند استفاده خواهد شد، تایید کرده است. همراه چیکاو باشید.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود، گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس ۵جی عنوان اولین گوشی هوشمند عرضه شده در بازارهای اروپا را به خود اختصاص خواهد داد که از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک ( Dimensity 920) در داخل بدنه خود استفاده خواهد کرد و با این تراشه در بازارهای کشورهای اروپایی عرضه خواهد گردید.

شایان ذکر است که جهت یادآوری گفته می شود که گوشی ریلمی پرو پلاس مجهز به ۵جی با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰، حافظه 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 اخیرا در پایگاه داده گیگ بنچ ( Geekbench) نیز دیده شده است.

تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ یک پردازنده ی 6 نانومتری است که دارای دو هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، شش هسته Cortex-A55 با سرعت 2.0 گیگاهرتز بوده و همچنین با تراشه گرافیکی   Mali G-68 MC4 GPU برای پردازش محتوای تصویری همراه شده است و همچنین از شبکه ارتباطات نسل پنجم موبایلی یعنی ۵جی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این تراشه علاوه بر قدرت بخشیدن به این گوشی هوشمند، در داخل بدنه ی چندین گوشی هوشمند محبوب دیگر نیز قرار گرفته است و به آن گوشی های هوشمند نیز قدرت می بخشد که به عنوان نمونه می توان از اسمارت فون هایی همچون گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵جی ( Redmi Note 11 Pro 5G) نسخه ی عرضه شده در بازار چین، گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵جی (Redmi Note 11 Pro + 5 ) نسخه عرضه شده در بازار چین و همچنین گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ مجهز به ۵جی ( Vivo V23 5G) نام برد که به این گوشی های هوشمند قدرت می بخشد. را تامین می کند.

مشخصات گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو پلاس ۵جی بر اساس شایعات

انتظار می رود گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو پلاس ۵جی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی سوپر آمولد باشد. این صفحه نمایش وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتز را برای تصویر ارائه می دهد. دوربین جلوی این گوشی ریلمی یک حسگر  16 مگاپیکسلی است که در داخل حفره هول پانچ تعبیه شده و در پنل پشتی نیز از ماژول دوربین سه گانه بهر می برد که برای دوربین اصلی از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می کند. علاوه بر آن یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید و همچنین یک حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر نیز سایر حسگرهای این ماژول خواهند بود. گفته می شود که دوربین اصلی یک حسگر تصویر سفارشی سونی است که انتظار می رود از تثبیت کننده اپتیکال تصویر( OIS) نیز  پشتیبانی کند.

این دستگاه ممکن است تا حداکثر با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه شود و علاوه بر آن، احتمال داده می شود که برای تأمین انرژی مورد نیاز خود، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی را در بطن خود جای دهد. برای امنیت بیشتر نیز حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این دستگاه قرار می گیرد. انتظار می رود این گوشی در سه رنگ در دسترس خریداران قرار گیرد که عبارتند از مشکی ()،  سبز () و آبی (). از نظر برچسب قیمتی نیز گفته شده که این گوشی هوشمند در بازار هند به احتمال زیاد در حدود 20000 روپیه (در حدود 266 دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.