اولین هدست شیائومی که از صوت فضایی پشتیبانی می کند

در رویداد فردا، شیائومی بهترین گوشی هوشمند شیائومی Civi  تاریخ را عرضه می‌کند. در همان زمان، این شرکت اولین هدست صوتی فضایی خود یعنی هدست شیائومی ترو وایرلس نویز کنسلینگ ۳ پرو ( True Wireless Noise-Canceling 3 Pro)، هدست استریو کاملا بی سیم واقعی ۳ پرو را نیز رونمایی خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

  • اولین هدست شیائومی که از صوت فضایی پشتیبانی می کند

هدست استریو کاملا بی سیم واقعی ۳ پرو شیائومی اولین هدست صوتی فضایی شیائومی است. این هدست از یک میدان صوتی ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند. شیائومی ادعا می‌کند که یک تجربه شنیداری همه جانبه و تکان دهنده را به ارمغان می‌آورد.

طبق گزارشات قبلی، هدست استریو کاملا بی سیم واقعی ۳ پرو شیائومی می‌تواند سر و صدای محیط را در به صورت کاملاً آنی خنثی کند، به طور خودکار با بهترین حالت سازگار شده و حداکثر عمق کاهش نویز ۴۰ دسی ‌بل را داشته باشد. در عین حال، این هدفون بی‌ سیم شیائومی ۳ پرو گواهینامه رسمی موسسه  China Metrology Institute  را نیز گذرانده است.

اولین هدست شیائومی که از صوت فضایی پشتیبانی می کند - چیکاو

این هدست از کیفیت صدای خالص در سطح های فای HiFi (کیفیت بالا) پشتیبانی می‌کند، از ۲ واحدهای مغناطیسی الماس مانند استفاده می‌کند که دارای «ارتعاش فوق العاده حساس برای بازسازی حتی ریزترین جزئیات صدا» هستند. این پوستر همچنین ظاهر هدست استریو کاملا بی سیم واقعی ۳ پرو شیائومی را نشان می‌دهد. این از طراحی خاص برای بخش داخل گوش بهره می‌برد که دارای ظاهری مدور است و حداقل از دو رنگ آبی و سفید استفاده می‌کند.

در ماه مه (اردیبهشت – خرداد) سال جاری، شیائومی اولین هدست پرچمدار خود را که به فناوری نویز کنسلینگ مجهز شده بود، با نام فلیپ بادز پرو (FlipBuds Pro) را با قیمت 799 یوان (124 دلار) عرضه کرد. این هدست با تراشه پرچمدار  QCC5151 کوالکام معرفی شد و از کاهش سطح نویز فعال ۴۰ دسی بل بهره می‌برد.

هدست استریو کاملا بی سیم واقعی ۳ پرو شیائومی - چیکاو

از سوی دیگر، این هدست می‌تواند به طور موثری سر و صدای محیط را تفکیک کند. به غیر از این، باتری این هدست در حالتی که از نویز کنسلینگ اکتیو استفاده نشده و خاموش باشد، می‌تواند تا ۷ ساعت دوام بیاورد و علاوه بر این، با استفاده از شارژ کیس، در کل می‌تواند با غیر فعال بودن نویز کنسلینگ، تا ۲۸ ساعت دوام داشته باشد.

اگرچه هدست کاملا بی سیم ۳ پرو شیائومی یک هدست عالی است، اما گوشی شیائومی Civi در کانون توجه قرار خواهد گرفت. امروز، اعلام شد که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش در سطح پرچمدار با فناوری بسته بندی COP است. صفحه مستقیماً خم شده است و لبه‌ی نمایشگر در ناحیه‌ای که  خم شده، «پنهان» است تا جلوه بصری «بدون حاشیه» به دست آید.

ویژگی هدست استریو کاملا بی سیم واقعی ۳ پرو شیائومی - چیکاو

گوشی شیائومی Civi همچنین از یک صفحه نمایش پرچمدار هایپربلوئید استفاده می‌کند. این دستگاه نه تنها از تازه‌سازی با سرعت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند، بلکه از یک پنل واقعی 10 بیتی نیز برخوردار است که می‌تواند 1 میلیارد رنگ را نمایش دهد. علاوه بر این، از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام، دوربین 32 مگاپیکسلی، LEDهای نرم دوگانه و فوکوس خودکار AF پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.