تاریخ معرفی گوشی های پرچمدار شیائومی می ۱۱ تی و می ۱۱ تی پرو شیائومی مشخص شد

طبق گزارشات اولیه، شیائومی رویدادی را در 23 سپتامبر (ا مهر) برگزار می‌کند که در آن از سری می ۱۱ تی (Mi 11T) شیائومی رونمایی می‌کند. اما، این نادرست به نظر می‌رسد زیرا این شرکت امروز در توییتر اعلام کرد که کنفرانس معرفی محصول جدید خود را در 15 سپتامبر (۲۴ شهریور) برگزار می‌کند. طبق گزارشات، تلفن‌های هوشمند آینده باید جانشین سری می تی ۱۰ شوند، یعنی گوشی‌های شیائومی سری می ۱۱ تی، شامل دو نسخه خواهد بود. یک نسخه می ۱۱ تی و یک نسخه می ۱۱ تی پرو خواهد داشت. این سری گوشی‌های پرچمدار با پردازنده‌های بالارده و ویژگی‌های دیگر همراه خواهند شد. طبق گزارشات قبلی و بر اساس گمانه زنی‌ها، این مطلب در مورد این تلفن‌های هوشمند آورده شده است. همراه چیکاو باشید.

رویداد معرفی سری می ۱۱ تی (Mi 11T) شیائومی - چیکاو

شیائومی می ۱۱ تی

بر اساس گزارش‌ها، گوشی شیائومی می تی ۱۱ به تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک پلتفرم موبایل مجهز خواهد شد. این پردازنده بالارده، تراشه‌ی پرچمدار مدیاتک است. علاوه بر این، دستگاه فعلی همچنین از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده می‌کند و ماژول پنل پشتی نیز از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین صفحه نمایش با نسبت ۲۰ به ۹ و نرخ تازه سازی 120 هرتزی خواهد داشت و از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B برخوردار می‌شود. ضمن این که از حسگر اولتراواید IMX355 سونی و یک لنز تله فوتو نیز استفاده می‌کند. حداقل این دستگاه یا مدل پرو با دستگاه شارژ سریع ۱۲۰ وات عرضه می‌شود.

پنل پشتی و ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ تی - چیکاو

شیائومی می ۱۱ تی پرو

اما درباره‌ی گوشی نسخه‌ی دیگر یعنی شیائومی می ۱۱ تی پرو گفته شده که این تلفن همراه درواقع از پیکربندی بسیار شبیه به شیائومی می میکس ۴ (Xiaomi Mi MIX 4) برخوردار می‌شود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نوع سوپر امولد خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز استفاده خواهد کرد. در مورد تراشه‌ی آن نیز گفته شده که از یک پردازنده‌ی پرچمدار و بالارده بهره خواهد برد.

 طبق شایعات، گوشی شیائومی می ۱۱ تی پرو، نسبت به نسخه‌ی پیشین نه تنها نوع صفحه نمایش را تغییر می‌دهد، بلکه نرخ تازه سازی را نیز از ۱۴۴ هرتز به ۱۲۰ هرتز کاهش می‌دهد. براساس شایعات، تراشه‌ای که در داخل بدنه‌ی این گوشی جای خواهد گرفت پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ یا ۸۸۸ پلاس خواهد بود.

ماژول دوربین پنل پشتی نیز مجموعه‌ای سه‌گانه خواهد بود که همچون ماژول دوربین گوشی شیائومی می ۱۱ لایت شامل یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عرض و سومین حسگر نیز یک دوربین ماکرو با کیفیت ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

اما برای دوربین‌ها، می‌توان گفت که همه چیز به اندازه یک « proshka» در حد متوسط است و بیشتر شبیه به این واقعیت است که ما داریم در مورد نسخه پایه صحبت می‌کنیم.در مورد گوشی شیائومی می ۱۱ تی، آن‌ها قول یک سیستم مبتنی بر تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک را می‌دهند.

این سری از گوشی‌های شیائومی در بازار چین عرضه می‌شود، با این حال، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا به بازار جهانی برسد. معرفی و عرضه‌ی این دستگاه به احتمال زیاد با گوشی شیائومی می میکس ۴ هم‌زمان خواهد شد. ضمن این که، برای شیائومی عجیب نیست که چندین گوشی پرچمدار را به طور هم‌زمان به بازار عرضه کند. به نظر می‌رسد این شرکت در مدیریت وضعیتی که حاصل می‌شود، خوب عمل می‌کند.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.