می تی وی ۵ ایکس شیائومی با بلندگوهای استریو 40 واتی عرضه می شود

می تی وی ۵ ایکس (Mi TV 5X) یکی از محصولاتی است که شیائومی پنج‌شنبه در رویداد اسمارتر لیوینگ ۲۰۲۲ (Smarter Living 2022) در هند معرفی می‌کند. قبل از معرفی این دستگاه، شبکه‌های رسمی Mi TV India رسانه‌های اجتماعی ویژگی‌های تلویزیون های هوشمند را به دست آورده‌اند. آخرین ویژگی، در مورد بلندگوهای این تلویزیون است. همراه چیکاو باشید.

علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده، یک تلویزیون باید دارای بلندگوهای فوق العاده نیز باشد، که آخرین تیزر شیائومی نشان می‌دهد که تلویزیون می تی وی ۵ ایکس دارای بلندگوهای استریو 40 واتی است.

می تی وی ۵ ایکس در سه سایز مختلف - چیکاو

شیائومی پیشتر فاش کرد که تلویزیون دارای دالبی اتموس (Dolby Atmos) است، بنابراین، تلویزیون جدید شیائومی در هنگام تماشای فیلم، مستند و نمایش تلویزیونی مورد علاقه شما، باید یک تجربه صوتی برتر را ارائه دهد.

یکی از مقامات شیائومی همچنین توییت کرد که این بلندگوها همچنین «بزرگترین بلندگوهایی است که تاکنون در تلویزیون‌های شیائومی استفاده شده است» هستند. اگرچه این واقعیت ندارد زیرا تلویزیون می تی وی ۶ اکستریم ادیشن (Mi TV 6 Extreme Edition) دارای بلندگوهای 100 واتی است ، اما بلندگوهای تلویزیون می تی وی ۵ ایکس مطمئنا بزرگتر از بلندگوهای 30 واتی موجود در تلویزیون می کیولد تی وی ۷۵ (Mi QLED TV 75) هستند ، که گران‌ترین تلویزیون آن در هند موجود است.

بلندگوهای تلویزیون می تی وی ۵ ایکس - چیکاو

تا کنون، می‌دانیم که می تی وی ۵ ایکس دارای طراحی بدون حاشیه در سه ضلع، صفحه نمایش 4k، مجهز به دالبی اتموس بوده و با اندروید تی وی عرضه می‌شود. با توجه به این که تلویزیون‌ها در حال حاضر در هند بسیار گران قیمت هستند، اما نمی‌دانیم که هزینه این تلویزیون چقدر خواهد بود. نسخه‌ی ۵۵ اینچی می تی وی ۴ ایکس در نوامبر 2019 (آبان ۹۸) با قیمت 34،999 پوند (471 دلار) عرضه شد و اکنون با 44،999 پوند (605 دلار) به فروش می‌رسد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.