سری جدید لپ‌تاپ های شیائومی با صفحه نمایش های پیشرفته و امکانات بالا معرفی می شوند

شیائومی قصد دارد سری جدیدی از لپ‌تاپ‌ها‌ی خود را در 26 آگوست (۴ شهریور) در جریان رویداد Mi Smart Living 2022 رونمایی کند. برخی از مشخصات کلیدی این مدل‌ها در وب سایت شیائومی هند فاش شده است. دستگاه‌های جدید از صفحه کلیدهای دارای نور پس زمینه‌، اسکنرهای اثر انگشت، پردازنده های Intel Core بهره می‌برند و پورت‌های تاندربولت دریافت خواهند کرد. همراه چیکاو باشید.

همان طور که اطلاع دارید، لپ‌تاپ‌های مدل‌های نسل‌های قبلی شیائومی دارای نور پس زمینه صفحه کلید نبودند. انتظار می‌رود لپ‌تاپ‌های جدید که احتمال دارد می نوت بوک پرو ۱۴ (Mi Notebook Pro 14) و می نوت بوک اولترا ۱۵ (Mi Notebook Ultra 15) نامگذاری شوند، هر دو نسخه پردازنده‌های Intel Core و اسکنرهای بیومتریک را دریافت کنند. این عملکرد در مدل‌های قبلی نیز وجود نداشت.

می نوت بوک‌ پرو ۱۴ و می نوت بوک اولترا ۱۵ با صفحه نمایش‌های پیشرفته می‌آیند

جنس بدنه‌ی این لپ‌تاپ‌ها از آلومینیوم است. طبق تیزرها، نمایشگرها وضوح و کیفیت تصویر بالایی را ارائه می‌دهند. نسبت صفحه نمایش ۱۶ به ۱۰ خواهد بود. نور پس زمینه دارای سه سطح روشنایی، یک اسکنر اثر انگشت در دکمه روشن / خاموش و یک درگاه تاندربولت (Thunderbolt) خواهد بود. اما نکته‌ی قابل توجهی که وجود دارد، حاکی از این است که نسخه‌هایی که در هند عرضه می‌شوند، فقط دارای گرافیک یکپارچه از خانواده Intel Xe خواهند بود.

می نوت بوک‌ پرو ۱۴ یک صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح  2.5K (2560 × 1600 پیکسل)، نرخ تازه سازی 60 هرتز ، قابلیت نمایش 100 درصد محدوده sRGB و زاویه دید 178 درجه را پوشش می‌دهد. همچنین از تأییدیه‌ی TUV Rheinland بهره می‌برد که نشان دهنده افزایش سطح حفاظت از چشم با فیلتر کردن نور آبی است.

می نوت بوک‌ پرو ۱۴ و می نوت بوک اولترا ۱۵ با صفحه نمایش‌های پیشرفته - چیکاو

این لپ تاپ بسته به پیکربندی دارای نسخه‌های Intel Core i5 یا i7 ، با 16 گیگابایت رم ، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دو بلندگوی 2 واتی عرضه می‌شود. با یک بار شارژ باتری، می‌توانید تا 10 ساعت کار کنید. درگاه USB Type-C ، Thunderbolt 4 ، USB 2.0 ، USB 3.2 ، HDMI و خروجی هدفون 3.5 میلی متری برخی از امکانات آن است. علاوه بر این، از رابط‌های بلوتوث 5.1 و Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می‌کند.

اما دیگر لپ‌تاپ شیائومی یعنی می نوت بوک اولترا ۱۵ یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 3K و رزولوشن 3200 در 2000 پیکسل دارد، این نمایشگر از نرخ تجدید صفحه 90 هرتز بهره می‌برد. باتری این دستگاه با هر بار شارژ تا ۱۲ ساعت استفاده را در اختیار شما قرار می‌دهد. سایر مشخصات تقریباً مشابه مدل قبلی خود است. به گفته نماینده شیائومی، با عرضه مدل‌های جدید، فروش لپ‌تاپ‌های سری قدیمی متوقف می‌شود.

اسمارت لیوینگ ۲۰۲۲ (Smarter Living 2022)

رویداد اسمارت لیوینگ ۲۰۲۲ در 26 آگوست (۴ شهریور) در هند برگزار می‌شود و هنوز اطلاعات دقیق و کاملی از این رویداد در دسترس قرار نگرفته است که دستگاه‌های جدید در چندین دسته عرضه خواهند شد. اما آن طور که تا اکنون مشخص شده، محصولاتی از قبیل دستگاه‌های ویژه سرگرمی‌، تجهیزات شبکه و امنیت هستند.

بنابراین، انتظار می‌رود که اقلامی ازقبیل روتر جدید Wi-Fi و دوربین های مدار بسته هوشمند نیز معرفی شوند. علاوه بر این، از رایانه‌های قابل حمل جدید مانند می نوت بوک‌ها نیز رونمایی ‌شود، هرچند که باز هم هنوز اطلاعاتی نظیر این که آن‌ها دارای وب کم داخلی و صفحه کلید با نور پس زمینه خواهند بود یا خیر، به دست نیامده است.

صفحه نمایش می نوت بوک اولترا ۱۵ - چیکاو

در بخش سرگرمی‌، طبق منابع ارتباطی، ممکن است از تلویزیون Mi یا دستگاه Mi TV برای پخش رونمایی شوند. در نهایت، هنوز در مورد آماده سازی و معرفی از هدفون‌های ضد آب کاملاً بی سیم جدید (TWS) نیز صحبتی به میان نیامده است. به هر حال، در روزهای آینده تیزرهایی در اینترنت ظاهر می‌شوند که در مورد مشخصات محصولات حدس و گمان‌هایی را اعلام خواهند کرد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.