گواهینامه ایتالیا نشان می دهد که می بند ۶ ان‌اف‌سی شیائومی به زودی در اروپا عرضه می شود

شیائومی ممکن است خود را برای عرضه اروپایی گجت مچ بند می بند ۶ ان‌اف‌سی (Mi Band 6 NFC) آماده کند، زیرا جزئیاتی که توسط این شرکت به طور رسمی ارائه شده و گواهی این دستگاه که در ایتالیا ارائه شده، چنین موضوعی را تأیید می‌کند. سری می بند ۶ در مارس 2021 (اسفند ۱۳۹۹ فروردین ۱۴۰۰) در چین معرفی شد و از آن زمان تاکنون هیچ بازار خارجی نسخه NFC را دریافت نکرده است. همراه چیکاو باشید.

دو مدل از سری می بند ۶ فقط از نظر اتصال NFC با هم تفاوت دارند. سری می بند اغلب شاهد عرضه مبهم مدل بالاتر بوده است. این مورد در مورد می اسمارت بند ۴ ان‌اف‌سی نیز صادق بود که حدود یک سال طول کشید تا پس از ارائه نسخه غیر NFC در سطح جهانی رونمایی شود. گواهینامه ایتالیایی به احتمال زیاد نشان می‌دهد که می بند ۶ ان‌اف‌سی به زودی در بازارهای اروپا عرضه می‌شود. با توجه به گواهینامه‌ی ایتالیا، ورود این مچ بند به بازارهای اروپا، امکان دارد از بازار ایتالیا شروع شود، اما بدیهی است که به سایر کشورهای آن منطقه نیز منتقل می‌شود.

گجت مچ بند می بند ۶ ان‌اف‌سی (Mi Band 6 NFC) - چیکاو

مچ بند می بند ۶ ان‌اف‌سی شیائومی یک دستگاه پوشیدنی هوشمند زیبا با مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر از جمله سنسورهای مختلف برای نظارت بر آمار حیاتی است. همچنین ممکن است می بند ۶ ان‌اف‌سی از عملکرد بیشتری نسبت به می اسمارت بند ۴ ان‌اف‌سی، که از کارت‌های بانکی Mastercard نیز پشتیبانی می‌کند، برخوردار باشد.

عکس صفحه نمایش و رنگ بندی ساعت جدید شیائومی - چیکاو

از نظر قیمت، هنوز مشخص نیست که قیمت می بند ۶ ان‌اف‌سی چقدر خواهد بود. با این حال، انتظار می‌رود که بالاتر از قیمت می بند ۶ باشد، که در آمازون 44 دلار فروخته می‌شود. انتظار می‌رود که می بند ۶ ان‌اف‌سی شیائومی نسبت به نسخه غیر NFC این پوشیدنی هوشمند از برچسب 44 دلار گران‌تر باشد.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.