بهترین شغل دومی که می توانید داشته باشید را بشناسید

انتخاب شغل دوم از دغدغه های بسیاری از افراد در دنیای امروز با توجه به بالا رفتن هزینه های زندگی است. بسیاری از مردم به دنبال راهی هستند تا درآمد بیشتری کسب کرده و زندگی راحت تری داشته باشند. اما بهترین شغل دوم چه شغلی است؟ بسیاری از افراد شغل های دوم بسیاری را امتحان کرده اند، عده ای مدت زمانی از روز را با ماشین یا در تاکسی های اینترنتی کار کرده اند، عده ای به فروشندگی به صورت پاره وقت پرداخته اند. اما به راستی چه شغلی برای انتخاب دومین شغل مناسب است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مشاغل انواع و دسته بندی های گوناگونی دارند، مشاغل خدماتی، فنی، آموزشی، مراقبتی برخی از انواع مشاغل هستند. ورود به برخی از این مشاغل به سرمایه بالایی نیاز دارد. علاوه بر این شما بایستی مدت زمان زیادی را برای یادگیری مهارت های آنها سپری کنید.

در این میان هستند مشاغلی که ورود به آنها چندان سخت نبوده ضمن اینکه نیازی به سرمایه اولیه نداشته و تنها کافیست با مهارت های آنها آشنایی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با این مشاغل و نحوه ورود به آنها آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین مشاغل برای انتخاب شغل دوم

نکته ای که پیش از انتخاب شغل دوم بایستی به آن توجه داشته باشید شناخت علایق است. توجه داشته باشید که شما در شغل دوم از وقت استراحت خود گذشته اید بنابراین اگر این شغل با علایق شما تناسب نداشته باشد بدون شک احتمال موفقیت شما در آن بسیار پایین خواهد بود.

به طور کلی نمی توان تعیین کرد که چه شغلی برای انتخاب شغل دوم عالی است. اما می توان گفت چه مشاغلی از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار هستند و احتمال موفقیت شما در صورت انتخاب آن مشاغل بیشتر خوهد بود.

1-مشاغل مرتبط با خودرو

امروزه شاهد افزایش روز افزون تعداد خودرو هستیم. با افزایش تعداد خودرو در کشور بدون شک نیاز به مراکزی برای خدمات رسانی و تعمیرات خودرو نیز بیشتر خواهد شد. خودروها از سیستم ها و قطعات گوناگونی تشکیل شده اند، سیستم برق، سیستم سوخت، موتور، ایسیو برخی از سیستم ها و قطعات مهم در خودروها می باشند.

اگر از علاقه مندان به تعمیرات خودرو هستید باید بگوییم که مشاغلی از قبیل مکانیکی، برقکاری، تعمیرکار ایسیو، نصاب ضبط و باند و دزدگیر برخی از بهترین مشاغل مرتبط با خودرو است که در صورت یادگیری مهارت های آنها می توانید به درآمد بالایی دست یابید.

برای ورود به بازار کار این مشاغل تنها کافیست در دوره های اموزشی مرتبط با هر یک از این مشاغل ثبت نام کنید. به طور مثال با شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات ایسیو خودرو در یک آموزشگاه معتبر در مدت زمانی کوتاه می توانید ایسیو انواع خودرو را عیب یابی و تعمیر نمایید.

یا با شرکت در دوره های مکانیکی خودرو می توانید مشکلات مربوط به خودرو را شناسایی و آنها را رفع نمایید.

بررسی ها نشان می دهد که مشاغل مرتبط با خودرو از درآمد بسیار خوبی برخوردار می باشند، ضمن اینکه ورود به بازار کار بسیاری از این مشاغل مثل تعمیرکار ایسیو یا نصاب دزدگیر و ضبط و باند به سرمایه بالایی نیاز ندارد.

2- شغل برقکار صنعتی

از دیگر مشاغلی که از بازار کار بسیار عالی برخوردار می باشد می توان به شغل برقکار صنعتی اشاره کرد. این شغل با توجه به تخصصی بودن و نبود نیروی متخصص در آن از بازار کار بسیار عالی برخوردار می باشد.

امروزه شاهد رشد و توسعه بخش صنعتی در کشور هستیم. این موضوع نشان از بازار کار عالی شغل برقکار صنعتی می دهد. بنابراین اگر به دنبال یک شغل دوم عالی، پولساز و آینده دار هستید و از سرمایه بالایی نیز برخوردار نیستید باید بگوییم که شغل برقکار صنعتی یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید.

ورود به این شغل مستلزم یادگیری صفر تا صد کار با تابلوهای برق صنعتی است. چرا که این شغل بسیار حساس بوده و کوچکترین اشتباه شما در این شغل می توانید خسارت های بسیار سنگینی را به همراه آورد.

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش تابلو برق صنعتی را برگزار می کنند توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه فعال در این زمینه را انتخاب کنید و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

3-شغل نصاب دوربین مدار بسته

نصاب دوربین مدار بسته را می توان یک شغل عالی، بدون دردسر، بدون سرمایه و با بازار کار عالی برای شغل دوم دانست. امروزه شاهد افزایش تقاضا برای نصب دوربین های مدار بسته به دلیل بالا رفتن آمار سرقت و دزدی هستیم و در کمتر ساختمانی این دوربین ها نصب نشده است.

افزایش تقاضا برای نصب دوربین ، بازار کار این شغل را بسیار عالی کرده است و می توان گفت این شغل از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای شغل دوم داشته باشید.

برای ورود به این شغل کافیست چند روز زمان بگذارید و در یک دوره آموزش دوربین مدار بسته ثبت نام کنید. در این دوره های آموزشی در مدت زمانی کوتاه صفر تا صد طریقه نصب انواع دوربین های مدار بسته و تنظیمات مربوط به آنها به شما آموزش داده می شود.

علاوه بر مشاغل ذکر شده مشاغلی مانند نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج، برقکاری ساختمان، تعمیرکار برد، تعمیرکار لوازم خانگی از بهترین انتخاب ها برای شغل دوم است.

معرفی آموزشگاه فنون برق

آموزشگاه فنون برق یکی از آموزشگاه های برتر در زمینه ارائه دوره های فنی حرفه ای است. در این آموزشگاه همواره تلاش می شود تا با به‌روز ترین متدها و ارائه مدارک معتبر، هنرجویان برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده شوند. آنچه باعث می شود فنون برق نسبت به سایر آموزشگاه ها برتر باشد، موارد زیر است:

برگزاری دوره در کارگاه های مجهز، ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای، همکاری با اساتید باتجربه و ماهر، آموزش کاملا عملی و کارگاهی ، امکان تجدید دوره به صورت رایگان، مشاوره و بازاریابی برای ورود به بازارکار، پشتیبانی و امکان برقراری ارتباط با اساتید، حتی پس از پایان دوره برای رفع اشکال، آموزش بر اساس کامل ترین و جدیدترین سرفصل های آموزشی، دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور، برگزاری دوره در ساعات منعطف

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق کلاس های آموزشی متعددی را برگزار می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.