شت کوین چیست؟ همه چیز در مورد شت کوین ها

برای خیلی از عزیزان این سوال مطرح است که شت کوین چیست؟ در جواب این دوستان می توان گفت که شت کوین یک ارز دیجیتال با ارزش بسیار کم یا حتی بدون ارزش خاصی است که هیچ هدف فوری و قابل تشخیصی نداشته و تیم توسعه دهنده قدرتمندی پشت آن قرار نگرفته است. شت کوین ها به نوبه خود گروه خاصی نیستند، بلکه ممکن است یک رمزارز هم در گروه آلت کوین ها قرار بگیرد و هم شت کوین ها. در واقع، تعریف درست تری از شت کوین به این شکل است که شت کوین، آلت کوین هایی هستند که پس از ایجاد بیت کوین ساخته شده و به دلیل آن که پروژه خاصی را دنبال نکرده و از لحاظ فاندامنتال بسیار ضعیف هستند، احتمال نابودی شان بسیار بالاست.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هدف اصلی شت کوین ها این است که با افزایش قیمت کوتاه مدت و به دنبال آن با استفاده از هیجان زیادی که در سرمایه گذاران به وجود می آورند، سود خوبی را نسیب گروهی خاص نمایند. از آن جایی که بیشتر مواقع خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار رمزارزها توجهی به جنبه فاندامنتال و پروژه ای ارز موردنظر خود ندارند، به همین خاطر ممکن است شت کوین هایی را خریداری کنند که در واقع هیچ ارزشی نداشته و قیمت آن به دلیل هیجان کاذب موجود در بازار افزایش یافته است.

البته این موضوع در رابطه با آلت کوین هایی که تحت عنوان شت کوین مطرح نیستند نیز صدق می کند. به طوری که بیشتر اوقات مردم درگیر چندین پروژه هستند که به وضوح هیچ ارزشی نداشته و اگر راه به جایی نمی برند.

تبلیغات گسترده شت کوین ها

هر رمزارزی که به تازگی قصد ورود به دنیای رمزارزها را دارد، هدف جذب سرمایه گذاران جدید اقدام به تبلیغات و معرفی خود می کند. تبلیغاتی که این رمزارزها می کنند صرف نظر از این که آیا واقعا ارزشی که ذکر می کنند را دارند یا خیر صورت می گیرد. به همین خاطر شما نباید درگیر هیجانات و جو کاذبی که ممکن است در شبکه های اجتماعی، سایت ها و … وجود دارند شده و با منطق و عقل خود به دنبال بهترین رمزارزها باشید. البته ناگفته نماند که بسیاری از شت کوین ها بهترین انتخاب برای کسب سود هستند.

برای مثال، توکن شیبا اینو که با نماد SHIB شناخته می شود، یک شت کوین است که در بدو ورود به بازار ارزش بسیار کمی داشت. این توکن با نماد خاص و تبلیغات گسترده ای که توسط چهره های محبوب انجام داد توانست چندین هزار درصد سود را در عرض مدت زمان بسیار کوتاهی نسیب سرمایه گذاران خود کند. سودی که برخی شت کوین ها به کاربران شان می دهند اصلاً قابل مقایسه با آلت کوین های معتبر یا بیت کوین نیست.

اگر بتوانید شت کوینی را در موعد مناسبی شناسایی کرده و خریداری نمایید، خواهید توانست چند برابر پول تان را از آن بدست آورده و سود بسیار زیادی را کسب کنید. در مقابل، اگر شت کوینی را در سقف قیمتی خریداری کنید، دیگر با اصلاح عادی مواجه نبوده و با ریزش شدید همراه خواهید شد. این یعنی ممکن است بدون این که کسی متوجه شود، سرمایه تان حتی به صفر برسد!

مقاله پیشنهادی : کیف پول سخت لجر نانو ایکس

چگونه شت کوین مناسب را شناسایی کنیم؟

برای پیدا کردن شت کوین هایی که واقعا در نقطه مناسبی قرار داشته و خیلی ها از آن بی خبرند، چندین راه وجود دارد. در قدم اول، این موضوع را بدانید که هزاران هزار شت کوین در بازار وجود دارد و این که شما در یک شت کوین بتوانید سود خوبی کسب کنید، کاملاً به قدرت شناسایی شما در میان این تعداد رمزارز بستگی دارد.

برای یافتن بهترین شت کوین می توانید در کنار سایت های خبری بروز و لحظه ای ارز دیجیتال، توییت هایی که در شبکه اجتماعی توییتر در رابطه با رمزارزها زده می شوند را دنبال کنید. این توییت ها هرچندوقت یک بار معطوف به یک شت کوین خاص شده و قصد بالا آوردن آن را دارند. کاری که با شیبا اینو کردند و بعد از آن فگ توکن متوجه آن شد و غیره.

علاوه بر این، شما باید در سایت کوین مارکت کپ، با ورود به صفحه رمزارز اطلاعات آن را مشاهده کنید. از جمله دیتاهایی که نشان دهنده مسیر رشد یک شت کوین است، تعداد افرادی هستند که آن را در واچ لیست خود قرار داده اند. این قسمت در صفحه هر رمزارز در سایت کوین مارکت کپ قابل مشاهده است.

رمزارز شیبا اینو (SHIB)

یکی از رمزارزهایی که در این روزها به شدت موردتوجه کاربران مختلف از سراسر دنیا قرار گرفته است، رمزارز شیبا اینو با نماد SHIB و نام انگلیسی Shiba inu می باشد. این رمزارز که اخیراً در چند صرافی بزرگ لیست شده است، محصول کشورهای شرق آسیا بوده و معامله گران چینی بازار کریپتوکارنسی لقب قاتل دوج کوین را به آن داده اند.  ویژگی هایی که رمزارز شیبا اینو از آن ها برخوردار است شباهت زیادی به دوج کوین دارد و از این بابت خیلی از طرفداران دوج کوین از ورود شیبا به بازار کریپتوکارنسی اظهار نگرانی کرده اند.

این توکن فوق العاده محبوب که نام و نماد آن از نژاد یکی از سگ های چینی با نام شیبا اینو الهام گرفته شده، اخیرا جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین توکن هایی بوده است که تعداد معامله گران و هولدرهای آن به بیش از 500 هزار نفر رسیده است. شیبا یا همان SHIB به تازگی در چند صرافی بزرگ از جمله بایننس، هوبی، OKEx، کوینکس، هاتبیت و … لیست شده است.

این یعنی میلیون ها کاربر در این صرافی ها می توانند به سادگی وارد معاملات این توکن شده و آن را خرید و فروش کنند. محبوبیت چشمگیر و بسیار زیاد شیبا اینو موجب شده خیلی ها شت کوین بودن آن را نادیده گرفته و اقدام به خرید و نگهداری از آن نمایند. به همین خاطر قیمت این توکن از ابتدای ورود به بازار تاکنون چندین هزار درصد رشد را تجربه کرده و هم اکنون جزو 50 رمزارز بزرگ بازار با ارزش بیش از 4 میلیارد دلار به شمار می رود. شیبا اینو در واقع نوعی میم کوین یا شت کوین است که پروژه خاصی را دنبال نکرده و هدف خاصی ندارند. این رمزارز برخلاف دوج کوین که دارای وایت پیپر و بلاکچین اختصاصی می باشد، یک توکن ساده است که در بستر اتریوم فعالیت کرده و سازنده آن هم با نام مستعار فعالیت می کند.

براساس گفته های سازنده شیبا، مسیر این توکن در نهایت به ایجاد صرافی غیرمتمرکز شیبا اینو منجر می شود. از بین تمام توکن های رمزارز شیبا اینو، در ابتدا حدود 50 درصد از مجموع این توکن ها به کیف پول ویتالیک بوترین خالق اتریوم واریز شد و او نیز چندی بعد این مقدار را سوزاند تا به پیشرفت و افزایش قیمت شیبا اینو کمک کند. این رمزارز با فعالیت و تبلیغات گسترده ای که در بسیاری از شبکه های اجتماعی ترتیب داده، هم اکنون در رادار بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ دنیا قرار گرفته است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید و فروش این توکن با واحد پول ریال و بدون استرس و نگرانی از مسدود شدن حساب کاربری تان را دارید، پیشنهاد می کنیم ارز دیجیتال شیبا اینو SHIB را از سایت کیف پول من خریداری کرده و با خیال راحت اقدام به نگهداری یا معامله آن نمایید.

رمزارز آستریلین سیف شپرد (ASS)

آستریلین سیف شپرد (Australian Safe Shepherd) یکی از پروژه های نوبنیان رمزارزهاست که نماد آن با کلمه ASS شناخته می شود. این پروژه که به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کند، در گروه میم کوین ها شمرده شده و یک توکن جامعه محور است. توکن ASS فورکی از رمزارز Safemoon می باشد که کاملاً بر جامعه مبتنی بوده و به صورت منصفانه و عادلانه راه اندازی شده است. سیف مون یکی از شت کوین هایی است که در روزهایی که ایلان ماسک توییت های معروف To the moon را منتشر می کرد، مورد توجه کاربران قرار گرفت و امروزه افراد زیادی آن را خریداری و نگهداری می کنند.

آستریلین سیف شپرد نیز فورکی از این توکن است که سعی در پیمایش مسیر موفقیت سیف مون داشته و امیدوار است موردتوجه کاربران از سراسر دنیا قرار بگیرد. توکن ASS با توجه به نماد خاص و تبلیغات گسترده ای که در شبکه های اجتماعی انجام داده، در حال حاضر در مسیر رشد قیمتی قرار دارد. البته این توکن ویژگی های جالبی هم دارد که در نوبه خود منحصر به فرد است. به طوری که اگر بخواهیم به برخی از ویژگی های این رمزارز اشاره نماییم، می توان گفت این توکن کاملاً جامعه محور بوده و شروع آن به صورت منصفانه استارت خورده است.

همچنین این توکن دارای استخر نقدینگی اتوماتیک بوده و به هولدارهای خود نیز پاداش خودکار ارسال می کند. در حال حاضر قیمت ASS بسیار پایین است و این قیمت پایین به دلیل تعداد توکن های نهایی بسیار زیادی است که سازندگان ASS منتشر کرده اند. این تعداد چیزی حدود 10,000,000,000,000,000 می باشد. عملکرد شبکه آستریلین سیف شپرد به شکلی است که در آن با هر معامله، بخشی از کارمزد به صورت نقدینگی خودکار قفل شده و در استخر نقدینگی پنکیک سواپ قرار می گیرد. افرادی که توکن ASS را نگهداری می کنند می توانند تنها با همین کار از پاداش بهره مند شده و بر تعداد توکن های آن ها افزوده شود. توکن ASS که از سیف مون الهام گرفته، در بسیاری از صرافی های بزرگ و معتبر لیست شده و بر اساس گفته های سازندگان آن، قرار است به زودی در بزرگ ترین صرافی های دنیا نیز در معرض کاربران قرار بگیرد.  شایان ذکر است ASS نیز یک شت کوین (میم کوین) بوده و پروژه خاصی را دنبال نمی کند.

این توکن تنها در 7 روز ابتدایی فعالیت گسترده خود توانست بیش از 60 هزار هولدر کسب کند. از آن جایی که این توکن یک رمزارز جامعه محور است، نباید انتظار تغییرات خاصی از سمت مدیریت در آن داشته باشیم. به همین خاطر بهترین راهکار برای کسب سود در توکن ASS، خرید و فروش آن در کوتاه مدت می باشد.

شما میتوانید تمامی شت کوین ها را در بخش خرید و فروش شت کوین سایت کیف پول من انجام دهید و همچنین شت کوین های خود را به صورت رایگان در این سایت نگهداری کنید ، کیف پول من از کیف پول تمامی شت کوین ها به خصوص کیف پول کیشو اینو پشتیبانی میکنید .

www.kifpool.me

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.