تصاویر اولیه آیفون 13 مینی منتشر شد

تصاویر منتشر شده از گوشی آیفون 13 مینی، خبر از وجود دو دوربین پشتی مورب را می دهد. همراه چیکاو باشید.

تصاویری که به تازگی از نسخه مینی آیفون 13 منتشر شده است، نشان می دهد که در محفظه دوربین پشتی، دو دوربین به صورت مورب قرار گرفته اند. هفته گذشته نیز رندر های اولیه آیفون 13 منتشر شد. این رندر های منتشر شده خبر از قرارگیری دوربین ها به صورت مورب می دادند.

وب سایت GsmArena، اینگونه نوشته است که، در آخرین اخبار فاش شده، شاهد انتشار تصاویر جدید از آیفون 13 مینی هستیم. این تصاویر با نشان دادن همان تغییرات، طراحی را تا حدودی به واقعیت نزدیکتر می کنند.

نکته قابل توجه این است که، این تصاویر منتشر شده تنها نسخه اولیه این گوشی می باشد، بنابراین ممکن است در طراحی تجدید نظر شده یا تغییراتی اعمال شود. بنابراین هنوز تولید انبوه سری آیفون جدید آغاز نشده است. اما به نظر می رسد، در صورتی که کوپرتینویی‌ها از این طراحی راضی باشند، در نهایت این نوع طراحی را در گوشی آیفون 13 نسخه معمولی نیز ببینیم.

هفته گذشته رندر هایی از سری جدید گوشی های آیفون توسط xleaks7 و Pigtou منتشر شد. براین اساس احتمال دارد که آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس به دلیل بکارگیری حسگر LiDAR، بدون تغییر باقی بمانند. به دلیل اینکه محفظه دوربین علاوه بر حسگر LiDAR باید سه لنز دوربین دیگر را در خود جای دهد. احتمالا دلیل چیدمان جدید وجود حسگر های بزرگ باشد. به طور کلی به نظر می رسد که، ضخامت دوربین در تمامی سری آیفون ۱۳ ضخیم‌تر باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.