گوشی اوپو A54 5G روانه بازار می شود

گوشی OPPO A54 5G با تراشه اسنپدراگون 480 رسما معرفی شد. برند چینی اوپو با لقب ” پیشروی بازار با استراتژی نام‌گذاری تصادفی” شناخته می شود. همراه چیکاو باشید.

به نقل از وب سایت رسمی اوپو، گوشی جدید اسن شرکت روانه بازارهای اروپا شده است. نمایشگر این دستگاه از نوع IPS LCD در اندازه 6.5 اینچ می باشد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این دستگاه می توان به مواردی شامل وضوح +FHD، رفرش ریت ٩٠ هرتزی، نرخ حساسیت لمسی ١٨٠ هرتزی و پوشش صد درصدی طیف رنگی DCI-P3 اشاره کرد. این گوشی با وزن 190 گرم و ضخامت 8.4 میلی متر ارائه می شود.

برای پردازش این گوشی هوشمند چینی از پردازنده اسنپدراگون 480 با پشتیبانی از فناوری 5G استفاده شده است. این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

از مشخصات نرم افزاری، گوشی اوپو ای 54، 5 جی از رابط کاربری ColorOS 11.1 بر پایه‌ی اندروید ١١ بهره می برد.

در طراحی پنل پشتی محفظه دوربین چهارگانه به چشم می خورد. مه به ترتیب دارای 48 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسل برای حسگر اصلی و عکاسی فوق عریض و ماکرو می باشند.

در سمت چپ صفحه نمایش نیز حفره دوربین سلفی برای میزبانی از حسگر 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است. همچنین این گوشی از حداکثر وضوح فیلمبرداری 1080p بهره می برد.

حسگر اثر انگشت و دکمه پاور با یکدیگر ادغام شده و در قسمت فریم جایگذاری شده اند.

این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با توان شارژر 10 وات برخوردار است که می تواند برای کارهای روزمره تا دو روز دوام بیاورد.

اوپو A54 5G با قیمت 259.9 یورو در بازار های اروپایی عرضه شده است. گفته می شود که در مقایسه با دستگاه های رقیب هم رده خوب قیمت گذاری مناسبی نشده است.

منبع oppo
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.