تصاویر رندر گوشی های موتورولا Moto G60 و Moto G20 منتشر شد

بر اساس شایعاتی که در زمینه محصولات جدید موتورولا منتشر شده است، به نظر می رسد که گوشی موتو جی 60 با سه دوربین در پنل پشتی با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM2 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی ارائه شود. این باتری برای یک محصول میان رده انتخاب خوبی به شمار می رود.  همراه چیکاو باشید.

کمپانی موتورولا در حال حاضر، به طراحی مجدد محصولات سری G پرداخته است که به تازگی تصاویری از رندر های این محصولات منتشر شد. تا مدتی دیگر نسل بعدی سری جی با نام های موتو جی 20 و موتو جی 60 که در برخی از کشور ها با نام Moto G40 پلاس ارائه خواهد شد، عرضه می شود.

بر اساس رندر های منتشر شده به نظر می رسد که گوشی موتو جی 60 با گوشی موتو جی 50 شباهت های زیادی دارند. اما در ساخت این محصول جدید، دوربین سلفی حفره‌ای با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی جایگزین ناچ قطره ای شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به صفحه نمایش 6.78 اینچی با وضوح تصویر  +Full HD با رفرش ریت 120 هرتزی اشاره کرد. 

به گفته برخی از شایعات و خبرگزاری ها، گوشی Moto G60 با پردازنده اسنپدراگون 732G و در دو نسخه رم 4 و 6 گیگابایت و دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت عرضه خواهد شد. 

گوشی جی 60 موتورولا در کشور های هند و برزیل با نام G40 فیوژن و با مدل XT2147-1 ارائه می شود. احتمالا جی 40 فیوژن با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گیرد. از نظر ویژگی های سخت افزاری این مدل مشابه موتو جی 60 می باشد. 

گوشی موتو جی 20 با الگوبرداری از مدل گوشی موتو جی 10 طراحی شده است. تنها اطلاعاتی که درباره ویژگی های گوشی Moto G20 در دسترس قرار دارد خبر از تعبیه دوربین سه گانه در پنل پشتی و دوربین سلفی در قالب ناچ قطره ای در پنل جلویی می دهد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.