گوشی موتورولا موتو G100 رسما معرفی شد

حدود یک سال پیش، موتورولا ادعا کرده بود که قرار است یک گوشی با پردازنده 800 اسنپدراگون را ارائه کند. بالاخره این محصول که Moto G100 نام دارد با تراشه اسنپدراگون 870 و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. در ادامه مقاله قصد داریم دیگر ویژگی و مشخصات این گوشی را برای شما معرفی کنیم. همراه چیکاو باشید.

گوشی Moto G100 صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD CinemaVision به همراه نرخ نوسازی 90 هرتز و HDR10 را برای کاربران فراهم می آورد. در سمت چپ قسمت بالایی صفحه نمایش، دو سوراخ برای دوربین سلفی جایگذاری شده است. دوربین سلفی اصلی 16 مگاپیکسل و دوربین جلو اولترا واید 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

همچنین gsmarena درباره دوربین های این محصول می گوید، محفظه دوربین چهارگانه گانه تعبیه شده در پنل پشتی شامل دوربین‌ اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی، سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و دوربین TOF می باشد. دوربین اولترا واید به کار گرفته شده در این دستگاه وظیفه دوگانه دوربین ماکرو را نیز انجام می دهد، به علاوه دوربین TOF امکان فوکوس خودکار لیزری را فراهم می کند.

به نقل از موتورولا، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 20W TurboPower بهره می برد، امکان استفاده از این محصول را در حالت عادی تا 40 ساعت ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های به کار گرفته شده در گوشی Moto G100 می توان به، اسکنر اثر انگشت جانبی ، NFC ، Wi-Fi 6 ، جک صوتی و اسلات سیم کارت نانو، پوشش ضد آب اشاره کرد. گرچه این گوشی فاقد گواهینامه رسمی ضو آب و گرد و غبار است اما به گفته موتورولا، این دستگاه به پوشش ضد آب مجهز شده است.

یکی از قابلیت های نرم افزاری که موتورولا در ساخت این محصول به کار گرفته است، امکان Ready For است. بر این اساس شما می توانید گوشی خود را به نمایشگر خارجی، تلویزیون یا صفحه کلید و ماوس بلوتوث متصل کنید. همچنین در هنگام اتصال گوشی به صفحه نمایش خارجی یا تلویزیون می توانید کار های خود را با صفحه نمایش بزرگ تر راحت تر انجام دهید، عکس ها و فیلم های خود را بزرگ تر ببینید، یک کنترل بازی بلوتوثی را با گوشی جفت کنید و همچنین زمان اتصال گوشی به نمایشگر خارجی یا تلویزیون با دوربین اصلی تماس تصویری برقرار کنید و گوشی خود را در همین حالت شارژ کنید.

گوشی موتو جی 100 با اندروید 11 در سه رنگ سفید، آبی و خاکستری و در دو مدل 8 گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. قیمت مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، در بازار انگلیس 450 پوند اعلام شده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.