برنامه Clean Master ؛ اپلیکیشن برای بهینه سازی گوشی هوشمند شما

رسانه چیکاو – اگر از گوشی خود مدت طولانیه که در حال استفاده هستید، حتما متوجه کندی سرعت آن شده اید. ما در این مطلب قصد داریم تا ابزاری را به شما معرفی کنیم تا گوشی خود را بهینه سازی کرده و سرعت آن را ارتقا دهید. با معرفی برنامه کلین مستر – Clean Master عمراه رسانه چیکاو باشید.

کلین مستر برنامه ای همه کاره و کاربردی است که با یک بار نصب بر روی گوشی هوشمند خود متوجه عملکرد خوب آن خواهید شد. در واقع کلین مستر – Clean Master برنامه ای با ابزار های بهینه سازی و پاکسازی است که برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است و توانسته تاکنون بیش از 1 میلیارد کاربر اندرویدی را در سراسر دنیا جذب کند.

حتما تاکنون برایتان پیش آمده که گوشی شما کمی لگ بزند و یا هنگ کند و یا احساس کنید که حافظه شما پر شده است، بدون اینکه از حافظه استفاده کرده باشید. در این حالت بایستی شما برنامه ای را بر روی گوشی خود نصب کنید تا تمامی فایل های اضافی را پاک کند و گوشیتان را بهینه سازد.

شما با برنامه کلین مستر – Clean Master قادر خواهید بود فایل های اضافی و بدون استفاده، تاریخچه مرورگر ها، حافظه پنهان و.. را پیدا کرده و پاک کنید. پاک کردن این فایل ها باعث می شود تا نه تنها فضای حافظه داخلی بیشتر شود، بلکه فضای رم دستگاه آزاد شود و سرعت افزایش یابد. به علاوه استفاده از این برنامه باعث سلامتی هر چه بیشتر باتری گوشی شما می شود چرا که با بستن برنامه هایی که به صورت اتوماتیک فعال هستند، باعث هدر رفتن شارژ باتری می شود.

جمع بندی

برنامه کلین مستر – Clean Master یکی از بهترین برنامه های بهینه سازی گوشی موبایل است که توانسته با عملکرد مناسب به یک میلیارد دانلود در گوگل پلی برسد. نکته جالب تر اینجاست که با امتیازی که کاربران به برنامه داده اند توانسته رتبه 4.7 از 5 را بدست آورد. شما می توانید آخرین نسخه برنامه Clean Master را از طریق باکس دانلود زیر، دریافت کنید.

برنامه Clean Master

قیمت: رایگان

سازنده: Cheetah Mobile

سیستم عامل: اندروید

حجم: 22 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.