اپلیکیشن همراه من همراهی برای مدیریت شارژ و سیم کارت های همراه اول

چیکاو –  همراه اول اولین اپراتور تلفن همراهی است که برای نخستین بار در دهه 70 در در اختیار مردم ایران قرار گرفت تا بتوانند همانند مردم سایر کشور ها از امکانات تلفن همراه استفاده کنند. در ابتدا تهیه سیم کارت های همراه اول با هزینه و مشکلاتی زیادی روبرو بود و همچنین در بسیاری از نقاط کشور با مشکل آنتن دهی مواجه می‌شدیم. اما با گذشت زمان این اپراتور تلاش کرد تا مشکلات را یکی پس از دیگری از میان بردارد و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. اپراتور همراه اول در ابتدا خدمات مختلف خود را تنها از طریق سایت همراه اول جهت راحتی مردم عرضه کرد و سپس به طراحی اپلیکیشن همراه من پرداخت. در این اپلیکیشن برای رفع مشکلات و نیاز های کاربران امکانات زیادی تعبیه شده است. مالکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی های موبایل خود از ویژگی های خاص این محصول بهره ببرند. در ادامه با اپلیکیشن همراه من همراه رسانه چیکاو باشید.

بخشی از ویژگی های برنامه شامل مشاهده و پرداخت صورت حساب پایان دوره و میان دوره، خرید شارژ و مشاهده موجودی ویژه مشترکین اعتباری، نمایش مشخصات PIN و PUK، انجام سایر خدمات به صورت غیر حضوری، ردیابی گوشی گم شده و همچنین ارتباط آنلاین با پشتیبانی می باشد.

زمانی که برای اولین بار اپلیکیشن همراه من را نصب می کنید می توانید یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید. بعلاوه زمانی که برای اولین بار وارد برنامه شوید راهنمای کامل همراه با عکس برای شما در نظر گرفته شده است. منوی دسترسی به بخش های مختلف برنامه و اطلاع از شبکه های مختلف اجتماعی همراه اول به صورت یک آیکون سه خطه در بالای صفحه سمت راست قرار دارد. همچنین با استفاده از این منو می‌توانید اپلیکیشن همراه من را به سایر دوستان خود معرفی کنید.

اپلیکیشن همراه من - همراه اول

منوی کشویی سمت چپ برنامه نیز امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم ساخته است تا بتوانند به راحتی به پروفایل کاربری خود، مشخصات، PIN و PUK، دسترسی داشته و در صورت لزوم رمز های ورودی را تغيير دهند. یکی از منو های دیگری که برای اپلیکیشن همراه من در نظر گرفته شده است دسته بندی پیام ها در یک آیکون به شکل زنگوله در بالای صفحه می باشد. با ورود به محیط این برنامه در پایین صفحه چند آیکون مشاهده می‌شود که در ادامه به توضیح و معرفی هر کدام می‌پردازیم. در صفحه اصلی نمودار مصرف بسته اینترنت نوترینو و میزان شارژ باقی مانده کاربر قابل مشاهده می باشد.

اپلیکیشن همراه من - همراه اول

در صفحه خدمات من می توان برای فعال سازی بسته های اینترنت و بسته های ترکیبی، استفاده از آوای انتظار، تعویض سیمکارت برای کاربرانی که از چند سیم کارت همراه اول به طور همزمان استفاده می کنند، محدودیت مکالمه و سایر خدمات دیگر استفاده کرد. صفحه شارژ من دارای امکانات ویژه ای برای مشترکین خود می باشد.

اپلیکیشن همراه من - همراه اول

تمام اپلیکیشن های جهان همراه با نقاط قوت دارای چند نقطه ضعف نیز می باشند که با برطرف کردن آن می توانند رضایت کاربران بیش از پیش جلب کنند به همین دلیل لازم به ذکر است که طراحان این اپلیکیشن می‌بایست توجه داشته باشند که پروسه طولانی تغییر رمز دوم و ورود و خروج به اکانت های مختلف برای کاربرانی که از چند سیم کارت همراه اول استفاده می کنند ممکن است اذیت کننده باشد.

همراه من

قیمت: رایگان

سازنده: همراه اول

سیستم عامل: اندروید

حجم: 15 مگابایت

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. داود می گوید

    خوب