اشتراک گذاری محتوا بین گوشی موبایل و ویندوز آسان تر می شود

همانطور که ممکن است بدانید، برنامه Link to Windows مایکروسافت برای اندروید و برنامه Phone Link برای ویندوز با هم به شما امکان می‌دهند تماس بگیرید، به پیام‌ها پاسخ دهید، اعلان‌ها را بررسی کنید و عکس‌ها را از دستگاه Android خود در رایانه شخصی ویندوز خود مشاهده کنید.

خب، این شرکت اکنون از این دو برنامه استفاده می‌کند تا به شما امکان می‌دهد محتوا را از رایانه شخصی ویندوزی خود مستقیماً از منوی اشتراک‌گذاری ویندوز 11 به دستگاه اندرویدی خود منتقل کنید.

مایکروسافت نسخه 22635.3785 پیش‌نمایش ویندوز 11 را در کانال بتا منتشر کرد. از جمله موارد دیگر، این نسخه از ویندوز 11 گزینه My Phone را در منوی Share به شما نشان می دهد. اگر روی آن کلیک کنید، ویندوز محتوا را به صورت بی سیم (به احتمال زیاد از طریق شبکه محلی) به دستگاه اندرویدی شما ارسال می کند.

گزینه My Phone ویندوز 11 چگونه کار می کند؟

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک فایل PDF که در Galaxy Book مجهز به ویندوز شما است را با تلفن هوشمند یا تبلت گلکسی خود به اشتراک بگذارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی فایل کلیک راست کرده، اشتراک‌گذاری را انتخاب کنید و روی گزینه «تلفن من» ضربه بزنید. پس از انجام این کار، Galaxy Book شما فایل را به صورت بی سیم به تلفن هوشمند یا تبلت Galaxy شما ارسال می کند.

مایکروسافت ویندوز 11 توانایی ارسال محتوا به دستگاه اندروید با استفاده از گزینه My Phone

برای دریافت گزینه «تلفن من» در منوی اشتراک گذاری ویندوز 11، باید رایانه شخصی ویندوزی خود را با استفاده از برنامه Phone Link در Galaxy Book و برنامه Link to Windows در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی گلکسی خود به دستگاه Android خود پیوند دهید.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار می‌گیرد وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که در چند ماه آینده به نسخه پایدار سیستم‌عامل برسد.

تا آن زمان، همچنین می‌توانید از برنامه Nearby Share Google برای انتقال محتوا بین رایانه شخصی ویندوزی و دستگاه Android خود استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.