واتساپ ویندوز به شما امکان چت با مخاطبین ناشناس را می دهد

طبق گزارش ها، پلتفرم پیام رسان متا واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی در ویندوز است که به کاربران اجازه می دهد با شماره تلفن های ناشناخته چت را شروع کنند. این بدان معنی است که کاربران می توانند با شخصی که در مخاطبین آنها نیست، چت را شروع کنند.

نکات برجسته

  • واتساپ در حال ارائه قابلیتی برای باز کردن چت با شماره تلفن های ناشناخته برای برخی از آزمایش کننده های بتا در واتس اپ برای ویندوز است.
  • برای این ویژگی جدید، واتس اپ یک صفحه نمایش جدید اضافه کرده است.
  • با صفحه جدید، کاربران بتا می توانند شماره تلفن را وارد کنند تا به سرعت چت را با شخصی که در مخاطبین آنها نیست شروع کنند.

بر اساس یک نشریه اطلاعاتی شناخته شده واتس اپ، WABetaInfo، این پلتفرم پیام رسانی در حال ارائه قابلیتی برای باز کردن چت با شماره تلفن های ناشناخته برای برخی از آزمایش کنندگان بتا در واتس اپ برای ویندوز است.

برای این ویژگی جدید، واتس اپ یک صفحه نمایش جدید اضافه کرده است که در آن کاربران بتا می توانند شماره تلفن را وارد کنند تا به سرعت با شخصی که در مخاطبین آنها نیست، چت کنند.

اگر این ویژگی در حساب واتساپ آنها در دسترس باشد، کاربران نقطه ورودی جدیدی به نام «شماره تلفن» را در صفحه «چت جدید» مشاهده خواهند کرد.

این گزارش می‌گوید: «توجه داشته باشید که می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن‌ها در نوار جستجو در صفحه «چت جدید» به جستجوی آن‌ها ادامه دهید، و این قبلاً در به‌روزرسانی قبلی اجرا شده بود.

انتظار می رود این ویژگی برای شروع سریع مکالمات با مخاطبین ناشناس به کاربران کمک کند زیرا نیاز به شلوغ کردن دفترچه آدرس آنها با شماره تلفن های تأیید نشده یا موقت را از بین می برد.

نحوه استفاده از واتساپ در رایانه

اخیراً گزارش شده است که واتس اپ کار بر روی ویژگی جستجوی پیام بر اساس تاریخ جدید را برای سرویس گیرنده وب آغاز کرده است. انتظار می‌رود این ویژگی به کاربران اجازه دهد پیام‌های اشتراک‌گذاری شده در تاریخ خاصی را جستجو کنند. برای این ویژگی جدید، انتظار می رود واتس اپ یک دکمه تقویم اضافه کند. این دکمه تقویم ممکن است به کاربران اجازه دهد تا پانل انتخابگر تاریخ را باز کنند و جستجوی پیامی را که در تاریخ خاصی به اشتراک گذاشته شده است برای آنها آسان تر می کند. این ویژگی جستجوی مبتنی بر تاریخ، احتمالاً با این امکان در وقت کاربران صرفه‌جویی می‌کند که به آنها امکان می‌دهد پیام‌ها را از یک تاریخ خاص بدون نیاز به پیمایش در تاریخچه‌های گپ، به سرعت پیدا کنند. همچنین ممکن است ناامیدی ناشی از پیمایش در تاریخچه طولانی چت را از بین ببرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.