گلکسی S23 به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 را دریافت می‌کند

سامسونگ آپدیت امنیتی اکتبر 2023 را برای نسخه های جهانی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 23 منتشر کرده است. این به روز رسانی در حال حاضر در اروپا و هند در دسترس است، اما انتظار داریم تا چند روز آینده در سراسر جهان منتشر شود. سامسونگ قبلاً به‌روزرسانی امنیتی جدید را برای برخی از گوشی‌های پیشرفته دیگر از جمله گلکسی S22 منتشر کرده است.

به روز رسانی امنیتی جدید برای Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra با نسخه سیستم عامل S911BXXS3AWIF ارائه می شود. در حال حاضر در سراسر اروپا در دسترس است، و اگر در یکی از کشورهای اروپایی که در آن زندگی می کنید در دسترس نیست، ممکن است لازم باشد چند روز صبر کنید تا به دستگاه شما برسد. در هند، به روز رسانی جدید با نسخه سیستم عامل S918BXXS3AWIG ارائه می شود. به‌روزرسانی جدید بسیار کوچک است و تنها 350 مگابایت (380 مگابایت در هند) دارد و فقط شامل وصله امنیتی اکتبر 2023 است که ده‌ها آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه قبلی نرم‌افزار را برطرف می‌کند.

اگر در اروپا یا هند زندگی می کنید و گوشی سری گلکسی اس 23 دارید، اکنون می توانید به روز رسانی جدید را بررسی کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید. همچنین می توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده فریمور ما دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ سری گلکسی اس 23 را با رابط کاربری One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید 13 راه اندازی کرد. این شرکت قبلاً به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را در برخی کشورها برای آزمایش منتشر کرده است و انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی پایدار در چند هفته آینده منتشر شود.

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.