تاریخ عرضه رسمی سری 15 شیائومی و HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید 15 مشخص شد

پس از رونمایی کوالکام از اسنپدراگون 8 الیت، سازندگان اندروید به سرعت برای عرضه قدرتمندترین دستگاه های خود صف می کشند. در حالی که چندین برند گوشی های دارای این تراشه را تایید کردند، همه نگاه ها به شیائومی بود که مدت ها شایعه می شد اولین گوشی است که به بازار عرضه می شود.

طبق گمانه زنی ها، شیائومی رسماً از عرضه سری Xiaomi 15 خود در 29 اکتبر در چین خبر داد.

ما منتظر شیائومی 15 و 15 پرو هستیم

انتظار می رود شیائومی گوشی های هوشمند شیائومی 15 و 15 پرو را در 29 اکتبر عرضه کند. با این حال، مدل برتر اولترا خواهد بود که سال آینده عرضه خواهد شد.

در سطح جهانی، ممکن است فقط شیائومی 15 و 15 اولترا را ببینیم، زیرا این شرکت تنها سال گذشته مدل های قبلی خود را عرضه کرد.

در همین رویداد، شیائومی همچنین HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید 15 را معرفی و از شیائومی SU7 Ultra رونمایی خواهد کرد.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که شیائومی 15 استاندارد دارای طراحی جمع و جور با صفحه نمایش تخت AMOLED 6.36 اینچی خواهد بود. انتظار می رود همتای Pro آن دارای صفحه نمایش منحنی بزرگتر 6.78 اینچی با 120 هرتز و ویژگی های پیشرفته ای مانند Dolby Vision باشد.

در ادامه همکاری خود با لایکا، شایعه شده است که شیائومی 15 پرو را به سیستم دوربین سه گانه مجهز می کند که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر و سنسور فوق عریض است.

همچنین انتظار می‌رود هر دو مدل با ظرفیت‌های بیش از 5000 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم، بهبودهایی در طول عمر باتری داشته باشند. انتظار می‌رود دوام با استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تقویت شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.