آنر MagicOS 9.0 مبتنی بر اندروید 15 با ویژگی‌های هوش مصنوعی رونمایی شد

به روز رسانی Honor MagicOS 9.0 برای گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها روز چهارشنبه در چین رونمایی شد. این به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 15 است و ویژگی‌هایی مانند کپسول هوشمند، که برداشت خود آنر از جزیره دینامیک اپل است، موتور انیمیشن جدید و بصری، تشخیص تعویض چهره و سیستم ارتقا یافته Turbo X را به همراه دارد.

علاوه بر این، از هوش مصنوعی (AI) نیز در هسته خود بهره می‌برد و چندین ویژگی مرتبط با یادداشت‌های هوش مصنوعی، ترجمه هوش مصنوعی و موارد دیگر را در خود جای داده است.

دستگاه‌های سازگار Honor Magic OS 9.0، تاریخ انتشار

به‌روزرسانی MagicOS 9.0 از نوامبر 2024 تا مارس 2025 به صورت بتای عمومی در دسترس خواهد بود. در مجموع 36 دستگاه از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها با این به‌روزرسانی سازگار خواهند بود. لیست مدل های دریافت کننده Honor MagicOS 9.0 به شرح زیر است:

ماه دستگاه ها
نوامبر 2024 مجیک وی 3، مجیک وی 3، سری مجیک وی 2، سری مجیک 6، سری مجیک 5
دسامبر 2024 مجیک در مقابل 2، مجیک وی فلیپ، سری مجیک 4، سری آنر 200، تبلت مجیک پد 2
ژانویه 2025 سری Magic Vs، Magic V، سری Honor 100، Honor 90 GT، تبلت GT Pro
فوریه 2025 سری آنر 90، سری آنر 80
مارس 2025 سری آنر X60، X50

ویژگی های Honor MagicOS 9.0

Honor MagicOS 9.0 بیش از 20 سبک صفحه قفل را با گزینه های سفارشی سازی و امکان انتخاب عناصر سه بعدی و انیمه ارائه می دهد. این شامل یک ویژگی کپسول هوشمند است که می تواند هشدارهایی در مورد آب و هوا، تشخیص تعویض چهره یا قرار ملاقات های پزشکی در زمان واقعی بدون گرفتن کل صفحه نمایش ارائه دهد.

Honor یک موتور انیمیشن بصری تر معرفی کرده است که ادعا می شود در حین تغییر طرح صفحه اصلی، جابجایی بین برنامه ها یا مشاهده اطلاعات در صفحه قفل، باعث تعاملات روان تر می شود. موتور Turbo X نیز برای دستیابی به 11 درصد کاهش مصرف انرژی در حین رندر یکپارچه ارتقا یافته است و همچنین قدرت را تا 40 درصد افزایش می دهد.

هوش مصنوعی بخش بزرگی از MagicOS 9.0 است. این یک ویژگی تشخیص تعویض چهره را ارائه می‌کند که ادعا می‌شود از کاربران در برابر دروغ‌های عمیق در طول تماس‌های ویدیویی یا سایر تعاملات آنلاین محافظت می‌کند. YOYO Agent – دستیار هوش مصنوعی Honor – قابلیت‌های جدیدی از جمله مدیریت اعلان‌ها، سفارش نوشیدنی و مقایسه قیمت‌ها را دریافت می‌کند.

آنر می گوید از خانواده مدل Magic که شامل یک مدل زبان بزرگ، یک مدل تصویر بزرگ، یک مدل صدای بزرگ و یک مدل چند وجهی است، استفاده می کند.

ویژگی های هوش مصنوعی در سایر برنامه های سیستم نیز وجود دارد. کاربران می توانند از قابلیت های جدید یادداشت های هوش مصنوعی، اسناد هوش مصنوعی و ترجمه هوش مصنوعی بهره ببرند.

Magic Editor می تواند اشیاء ناخواسته را از تصاویر حذف کند، آنها را با فیلترها بهبود بخشد و حتی عکس های قدیمی را بازیابی کند. برای انجام کارهای روزانه، MagiOS 9.0 یک مربی تناسب اندام هوشمند را بسته‌بندی می‌کند که می‌تواند برنامه‌های تمرینی شخصی‌سازی شده ایجاد کند و تنظیمات را در زمان واقعی بر اساس روال کاربر انجام دهد.

همچنین یک دستیار مسافرتی جدید وجود دارد که توصیه هایی را برای اقامت و حمل و نقل ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی می‌توان به پیام‌رسانی دو دستگاه، ادغام خانه و خودرو، امنیت بین دستگاه‌ها و ویژگی جستجوی بصری شبیه به دایره به جستجو با نام Anydoor اشاره کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.