احتمالا فرم فاکتور آیفون SE 4 طرحی شبیه به آیفون 14 «پلاس» دارد

آیفون SE 4 احتمالا اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. شایعات زیادی در مورد اینکه چگونه آیفون جدید مقرون به صرفه ممکن است طراحی جدیدی نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد، وجود دارد.

در اوایل این ماه، رندرهای ادعایی قاب، طراحی الهام گرفته از آیفون 7 پلاس را برای آیفون SE جدید به ما نشان دادند. تصاویری که به تازگی از واحدهای ساختگی آیفون SE 4 به بیرون درز کرده است اکنون به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان دهنده فرم فاکتوری شبیه به آیفون 14 است.

وبلاگ ژاپنی Macotakara موفق شد تعدادی از واحدهای ساختگی آیفون SE 4 را در اختیار بگیرد. این واحدهای ساختگی ادعایی شبیه آیفون 14 هستند و به نظر می‌رسد به جای دکمه Action یک سوئیچ قطع صدا دارند. تصاویر نشان می دهد که یک دوربین پشتی تک، لبه های صاف و یک بریدگی کوچکتر برای سیستم Face ID وجود دارد.

گفته می شود اندازه واحد ساختگی 146.7×71.5×7.8 میلی متر است، همان ابعاد آیفون 14. این وبلاگ ادعا می کند که قاب های TPU آیفون 14 کاملاً روی واحد ساختگی iPhone SE 4 قرار می گیرند، به غیر از یک تفاوت جزئی در جزیره دوربین گفته می شود سوئیچ قطع صدا از آیفون 14 کوچکتر است، اگرچه دکمه های تنظیم صدا و دکمه های کناری یکسان هستند.

گزارشات یک واحد ساختگی آیفون SE 4 پلاس بزرگتر را نشان می دهد

این وبلاگ حاوی تصویری است که از Alibaba گرفته شده است که دو واحد ساختگی با اندازه های متفاوت از iPhone SE 4 را نشان می دهد. بر اساس تصاویر، ادعا می شود که iPhone SE 4 در ابتدا با همان اندازه 6.7 اینچی iPhone 14 Plus ساخته شده بود. مدلی با صفحه نمایش 6.1 اینچی مانند آیفون 14 بعدا اضافه شد.

این نشان می دهد که اپل ممکن است دو نسخه از iPhone SE 4 را عرضه کند – یک مدل استاندارد و iPhone SE Plus. علاوه بر این، Macotakara ادعا می کند که طراحی دقیق و محدوده اندازه نهایی قطعی نشده است، به نظر می رسد این امکان وجود دارد که تنها یک اندازه مانند iPhone SE فعلی (2022) وجود داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.