Galaxy AI می‌تواند از هر ویدیویی کلیپ‌های آهسته بسازد یا عکس‌های شما را با تصاویر تولید شده تقویت کند

چند هفته پیش، سامسونگ نشان داد که چگونه می توان از ویژگی های Galaxy AI برای افزایش بهره وری استفاده کرد. اکنون این شرکت بیشتر بر جنبه سرگرم‌کننده هوش مصنوعی تمرکز کرده است و چند راه برای بهبود عکس‌ها و ویدیوهای تعطیلات شما قبل از به اشتراک گذاشتن آنها با دوستان نشان می‌دهد.

Galaxy AI در انواع گوشی های گلکسی رده بالا موجود است، اما سامسونگ روی Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 تمرکز کرده است.

آیا تا به حال به ویدیویی که ضبط کرده‌اید نگاه کرده‌اید و فکر کرده‌اید که “این در حرکت آهسته عالی به نظر می‌رسد”؟ در حالی که نمی توانید به عقب برگردید و لحظه را دوباره ضبط کنید، می توانید از ویژگی Instant Slow-Mo در گالری سامسونگ برای انجام بهترین کار بعدی استفاده کنید – از تبدیل نرخ فریم هوش مصنوعی برای ایجاد یک کلیپ آهسته از هر ویدیویی استفاده کنید.

کافی است ویدیو را در گالری پخش کنید، سپس روی آن ضربه بزنید و نگه دارید تا یک پیش نمایش فوری را ببینید. تمام است، کلیپ آهسته برای اشتراک‌گذاری آماده است.

می توانید از هوش مصنوعی برای ریمیکس پرتره خود با Portrait Studio استفاده کنید. برای هر عکس، می‌توانید سبک‌های مختلفی را انتخاب کنید – شخصیت‌های کمیک، کارتون سه‌بعدی، نقاشی با آبرنگ یا طرحی – و با چند ضربه، پرتره را تبدیل کنید. استودیو پرتره را در بخش Photo Assist برنامه گالری خواهید دید.

به جای تبدیل کل عکس، می توانید از Sketch به Image استفاده کنید. این ویژگی نه تنها می تواند تصاویر را از ابتدا ایجاد کند (خوب، از یک طرح)، بلکه می تواند بخش هایی از یک تصویر موجود را نیز تغییر دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید از سبک های مختلف هنگام تبدیل طرح خشن به عناصر کاملاً دقیق استفاده کنید.

اگر هر یک از اینها جالب به نظر می رسد، ممکن است بخواهید آن را اکنون امتحان کنید – سامسونگ ممکن است در سال 2025 برای ویژگی های گلکسی AI انتخابی شارژ کند (مشخص نیست که کدام ویژگی ها یا هزینه استفاده از آنها چقدر است). One UI 7 حتی ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری را به همراه خواهد داشت، اما با تاخیر مواجه شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.