انتظار می رود تبلت شیائومی پد 7 اوایل سال آینده عرضه شود

تبلت آینده شیائومی با نام شیائومی پد 7 در ماه اکتبر در کنار گوشی‌های پرچمدار سری 15 شیائومی عرضه خواهد شد. این برند معمولاً چند ماه طول می‌کشد تا دستگاه‌های خود را در بازار جهانی عرضه کند، با این حال، این برند قبلاً تبلت‌های آینده خود را توسط مقامات هندی مانند اداره استانداردهای هند تأیید می‌کند.

شیائومی پد 7 با شماره مدل «2410CRP4CI» در BIS ظاهر شده است. گواهینامه های قبلی در سنگاپور به راه اندازی جهانی نیز اشاره دارد. در حالی که جدول زمانی عرضه آن مشخص نیست، انتظار داریم این تبلت در سه ماهه اول سال 2025 در بازار جهانی عرضه شود.

بر اساس افشای اطلاعات قبلی، شیائومی دو تبلت به نام‌های شیائومی پد 7 و پد 7 پرو را در رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند سری 15 شیائومی عرضه خواهد کرد. هر دو تبلت دارای پردازنده های کوالکام با عملکرد بالا خواهند بود. انتظار می رود شیائومی پد 7 بر روی اسنپدراگون 8 نسل 2 اجرا شود، در حالی که پد 7 پرو به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد.

پیش از این شایعه شده بود که این برند در حال کار بر روی یک تبلت OLED است، با این حال، به نظر می رسد نسخه اولیه تنها دارای مدل های نمایشگر LCD 11 اینچی باشد. سری Pad 7 بر روی HyperOS 2.0 که بر روی اندروید 15 ساخته شده است کار می کند و احتمالاً دارای باتری 10000 میلی آمپر ساعتی است.

همچنین انتظار می‌رود این برند حسگر اثرانگشت کناری را برای امنیت حفظ کند. هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی اتصال 5G یا سلولی را برای این مدل ها فراهم می کند. انتظار می رود این تبلت ها دارای پورت USB Type-C 3.2 برای انتقال سریعتر اطلاعات باشند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.