سامسونگ ممکن است انتشار گلکسی اس 26 را لغو کند

ممکن است اتفاق بزرگی در سری گلکسی اس پرچمدار رخ دهد، اما نه در سال آینده. گلکسی S25، S25+ و S25 Ultra همگی طبق معمول در ژانویه عرضه می شوند. اما در سال 2026، این شرکت کره ای می تواند با کنار گذاشتن گلکسی اس 26، تغییری اساسی در خط تولید خود ایجاد کند.

سامسونگ قبلاً کاری شبیه به خط تبلت پرچمدار خود انجام داده است. امسال تنها گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا عرضه شدند که مدل «پایه» از بین رفت. و حالا یک شایعه جدید ادعا می کند که همین اتفاق ممکن است برای سری گلکسی S26 در سال 2026 بیفتد.

بنابراین، تنها +Galaxy S26 و Galaxy S26 Ultra وارد بازار خواهند شد (احتمالاً در ژانویه 2026). ظاهراً این حرکت اتفاق خواهد افتاد زیرا مدل پایه دیگر در بازار رقابتی نخواهد بود.

برندهای چینی در حال آماده سازی هجومی از دستگاه های کوچکتر با مشخصات برتر برای چند ماه آینده هستند و گلکسی اس 25 ممکن است به سختی از این وضعیت جان سالم به در ببرد، اما می تواند برای S26 به پایان برسد. البته در صورتی که این اتفاق بیفتد. منبع این شایعه، Ice Universe، سابقه خوبی دارد اما گاهی اوقات اغراق می کند، و این ممکن است یکی از آن زمان ها باشد، پس این را در نظر داشته باشید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.