طبق گزارش ها، بازی آنلاین Horizon پروژه بزرگ بعدی بازی های چریکی است

Guerrilla Games در حال آماده شدن برای راه‌اندازی Lego Horizon Adventures است، یک تجسم مجدد از Horizon Zero Dawn با تم لگو.

عنوان اسپین آف اکشن ماجراجویی در 14 نوامبر برای PS5، PC و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این استودیو همچنین Horizon Zero Dawn Remastered را اواخر این ماه عرضه خواهد کرد. اما ممکن است خیلی بیشتر طول بکشد تا عنوان اصلی Horizon را بدست آوریم. طبق گزارش ها، پروژه بزرگ بعدی Guerrilla Games یک عنوان آنلاین چند نفره Horizon است.

بازی افق بعدی Guerrilla Games

در یک پادکست اخیر، جیسون شرایر، گزارشگر بلومبرگ، گفت که استودیو به‌عنوان نسخه اصلی بعدی خود، بر روی نسخه تک نفره بازی Horizon Forbidden West در سال 2022 کار نخواهد کرد. «Horizon online پروژه بعدی آنهاست، نه آنچه که سومین بازی تک نفره به نظر می رسد. شرایر در آخرین اپیزود پادکست Spawn Wave که یکشنبه پخش شد، گفت: بنابراین، ممکن است این یک راه دور باشد. او افزود: «مردم زیادی روی آن پروژه آنلاین کار می کنند.

در سال 2022، Guerrilla Games زمانی که اعلام کرد برای چندین پروژه در حال توسعه استخدام می کند، تایید کرده بود که در حال کار بر روی یک بازی آنلاین Horizon است.

این استودیو در پستی در X که جزئیات موقعیت‌های باز در این شرکت را توضیح می‌دهد، گفت: «یک تیم داخلی جدید در حال توسعه یک پروژه آنلاین جداگانه است که در دنیای Horizon تنظیم شده است. دوستان با حضور بازیگران جدیدی از شخصیت‌ها و ظاهری خاص و منحصربه‌فرد، می‌توانند با هم به کاوش در طبیعت‌های باشکوه Horizon بپردازند.»

سونی و استودیوهای شخص اولش فشار قابل توجهی در فضای خدمات زنده ایجاد کرده اند، اما نتایج متفاوتی بوده است. در حالی که Helldivers 2 موفقیت بزرگی داشت، Concord، تیرانداز قهرمان آنلاین سونی، در بدو ورود مرده بود و در عرض دو هفته پس از عرضه آفلاین شد. Naughty Dog، یکی از معتبرترین استودیوهای شخص اول سونی، همچنین عنوان برنامه ریزی شده چند نفره خود را که مجموعه برنامه ریزی شده در دنیای The Last of Us بود، لغو کرد تا روی پروژه تک نفره بعدی خود تمرکز کند.

با این حال، آخرین اطلاعات از Schreier نشان می‌دهد که عنوان آنلاین Horizon هنوز در دست ساخت است و با وجود به‌روزرسانی اخیر سونی و استودیو، نسخه اصلی بعدی Guerrilla خواهد بود. والدین پلی استیشن جدول زمانی عرضه بازی را نیز اعلام نکرده اند.

ماه گذشته در نمایشگاه State of Play سونی، Guerrilla تایید کرد که بازی Horizon Zero Dawn را برای PS5 و PC بازسازی می‌کند و جلوه‌های بصری بازی را به استانداردهای دنباله‌اش رساند. بازی Horizon Zerto Dawn Remastered در تاریخ 31 اکتبر برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.