ضبط تماس آیفون کجاست؟ چگونه از آن استفاده کنیم؟

با معرفی iOS 18، حتی کاربران آیفون هم اکنون می توانند از ضبط تماس لذت ببرند. شما فقط باید به سادگی تماس را وصل کنید و دکمه “ضبط” را مشاهده خواهید کرد. با iOS 18، همچنین می‌توانید تماس‌های ضبط‌شده را رونویسی کنید تا بتوانید به راحتی گزارشی از مکالمه داشته باشید.

iOS 18 بالاخره آمد. با iOS 18، ویژگی های زیادی معرفی شده است که در ابتدا در گوشی های اندرویدی دیده می شد. یکی از این ویژگی ها قابلیت ضبط تماس است. در ابتدا، کاربران آیفون نمی توانستند از قابلیت ضبط تماس استفاده کنند. قبلا آنها مجبور بودند از برنامه های شخص ثالث استفاده کنند. اکنون با معرفی iOS 18 حتی کاربران آیفون نیز می توانند از این قابلیت بهره مند شوند. بخوانید تا بدانید چگونه کار می کند.

درست مانند دوستان اندرویدی خود، کاربران آیفون قادر خواهند بود تماس ها را مستقیماً روی تلفن خود ضبط کنند. فرآیند انجام آن بسیار ساده است. بسیاری از شما نیز از آن آگاه خواهید بود. شما فقط باید به سادگی تماس را وصل کنید و دکمه “ضبط” را مشاهده خواهید کرد. اما این یک ویژگی مجزا نیست، پس از شروع ضبط، هر دو کاربر مطلع خواهند شد که ضبط تماس با پیام “این تماس ضبط خواهد شد” آغاز شده است.

چگونه در آیفون های دارای iOS 18 تماس ها را ضبط کنیم؟

  • مرحله 1: فقط با یک نفر در آیفون خود تماس بگیرید
  • مرحله 2: پس از اتصال تماس، روی دکمه “ضبط” در گوشه سمت چپ بالای صفحه تماس ضربه بزنید.
  • مرحله 3: یک پیام به هر دو طرف اطلاع می دهد و می گوید: “این تماس ضبط می شود.”
  • مرحله 4: نمی توانید از اعلان رد شوید. اگر این کار را انجام دهید، ضبط به طور خودکار متوقف می شود.
  • مرحله 5: برای توقف ضبط، روی دکمه “توقف” ضربه بزنید.
  • مرحله 6: رونوشت ضبط شده در برنامه Notes ذخیره می شود. به سادگی به برنامه Notes بروید. سپس یک پوشه اختصاصی برای “Call Recordings” پیدا کنید، جایی که می توانید در زیر Notes > Call Recordings به آن دسترسی داشته باشید.

اما این همه چیز نیست. با iOS 18 همچنین می‌توانید تماس‌های ضبط‌شده را رونویسی کنید تا بتوانید به راحتی گزارشی از مکالمه داشته باشید. متن رونویسی شده به طور خودکار در برنامه Notes در یک پوشه اختصاصی برای ضبط تماس ذخیره می شود. ویژگی رونویسی فقط به زبان‌های خاصی مانند انگلیسی (ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، کانادا، هند، نیوزلند، سنگاپور)، اسپانیایی (ایالات متحده، مکزیک)، ژاپنی، چینی ماندارین، کانتونی و پرتغالی (برزیل) محدود می‌شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.