تلویزیون‌های 2023 سامسونگ قبل از ارتقای بزرگ تایزن 8.0 سیستم‌افزار جدیدی دریافت می‌کنند

اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ 2023 دارید، به‌روزرسانی سیستم عامل جدید باید در انتظار شما باشد – با فرض اینکه قبلاً اعلان را دریافت نکرده‌اید. نسخه میان‌افزار نشان می‌دهد که نسخه بزرگی است، اما احتمالاً پس از به‌روزرسانی، هیچ تغییر عمده‌ای در رابط کاربری تلویزیون خود مشاهده نخواهید کرد. با این حال، در این نسخه چیزهای بیشتری از آنچه به نظر می رسد وجود دارد.

به‌روزرسانی جدید سامسونگ برای تلویزیون‌های 2023، نسخه سیستم‌افزار را از 14xx به نسخه 2000.2 ارتقا می‌دهد. این یک جهش بزرگ از نظر تعداد سیستم عامل است و بی دلیل نیست.

آماده شدن برای ارتقای بزرگ تایزن

ما پس از به‌روزرسانی به نسخه 2000.2 متوجه هیچ تغییر گسترده‌ای در رابط کاربری نشده‌ایم، اما طبق گفته یکی از اعضای ستاره سامسونگ در انجمن رسمی انجمن، این یک به‌روزرسانی پل است که قصد دارد مدل‌های تلویزیون 2023 را برای نسخه بزرگ‌تر آماده کند.

از اواسط اکتبر، تلویزیون های مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ که در سال 2023 راه اندازی شدند، باید به روز رسانی بزرگ سیستم عامل تایزن را از نسخه فعلی 7.0 تا 8.0 دریافت کنند.

به عبارت دیگر، تلویزیون های 2023 به زودی همان نسخه سیستم عامل تایزن مدل های 2024، یعنی تایزن 8.0 را اجرا خواهند کرد. این به روز رسانی سیستم عامل جدید به 2000.2 ظاهراً پیش نیاز نسخه بزرگ آینده است.

Tizen 8.0 دارای Game Bar 4.0 جدید با ویژگی‌های اضافی، ادغام بهتر Samsung Health و SmartThings، سه ویژگی دسترسی جدید و موارد دیگر است.

با نگاهی به آینده، تایزن 8.0 یکی از بسیاری از به روز رسانی های سیستم عامل برای تلویزیون های 2023 خواهد بود. در ماه آگوست، سامسونگ اعلام کرد که به مدت هفت سال از تلویزیون‌های هوش مصنوعی 2023 و بعد از آن پشتیبانی خواهد کرد، که مطابق با کاری است که بخش موبایل برای گوشی‌های گلکسی منتخب انجام می‌دهد.

اگر یک تلویزیون سامسونگ از سال 2023 دارید و می‌خواهید بررسی کنید که آیا نسخه سیستم‌افزار 2000.2 را دریافت کرده است، دکمه تنظیمات را روی کنترل از راه دور فشار دهید، به «همه تنظیمات» بروید، به «پشتیبانی» بروید، «به‌روزرسانی نرم‌افزار» را انتخاب کنید و روی «به‌روزرسانی» ضربه بزنید. اکنون به روز رسانی کنید.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.