محموله گوشی های هوشمند تری فولد هواوی به 1 میلیون تخمین زده می شود

هواوی هفته گذشته از Mate XT Ultimate به عنوان اولین گوشی هوشمند سه تاشو جهان رونمایی کرد. این گوشی در حال حاضر انحصاری چین است و انتظار می رفت هواوی 500000 دستگاه از این گوشی را در سال جاری عرضه کند. با این حال، نظرسنجی مینگ-چی کو، تحلیلگر محبوب نشان می دهد که پیش بینی میت XT Ultimate از 500000 دستگاه به 1 میلیون دستگاه برای سال 2024 تغییر یافته است.

با توجه به قیمت پایه چشمگیر Huawei Mate XT Ultimate که 19999 یوان است که به 2830 دلار با نرخ فعلی تبدیل می شود، شگفت آور است.

همچنین باید دید که آیا این تقاضای اولیه برای Huawei Mate XT Ultimate ادامه دارد یا خیر زیرا مواردی وجود داشته است که تقاضا برای پرچمداران هواوی پس از عرضه کاهش یافته است. ناگفته نماند هزینه های تعمیر میت XT Ultimate به همان اندازه چشمگیر است که می تواند در وهله اول برخی را از خرید گوشی هوشمند سه تاشو منصرف کند.

به هر حال، Huawei Mate XT Ultimate فردا، 20 سپتامبر در چین به فروش می رسد و اعداد فروش می تواند به ما بگوید که آیا هواوی موفق خواهد شد یک میلیون دستگاه از گوشی هوشمند سه تاشو خود را در سال جاری به فروش برساند یا خیر.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.