بازه زمانی انتشار اندروید 15 برای گوشی های گوگل از 15 اکتبر 2024 است

اوایل این ماه، گوگل نسخه پایدار اندروید 15 را با در دسترس قرار دادن کد منبع آن در پروژه متن باز اندروید (AOSP) منتشر کرد. این بدان معناست که سامسونگ اکنون آنچه را که برای توسعه نسخه پایدار One UI 7.0 نیاز است، دارد.

متأسفانه، غول فناوری کره جنوبی حتی تصمیم نگرفته است که چه زمانی نسخه بتای One UI 7.0 را عرضه کند. از سوی دیگر، گوگل ظاهرا تاریخی را برای انتشار نسخه پایدار سیستم عامل برای دستگاه های پیکسل تعیین کرده است.

بر اساس گزارش جدیدی از Android Headlines، گوگل عرضه اندروید 15 را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پیکسل در 15 اکتبر 2024 آغاز خواهد کرد. این شرکت نسخه جدید سیستم‌عامل را به پیکسل 6 و دستگاه‌های جدیدتر ارائه خواهد کرد. معمولاً این برند نسخه جدیدی از اندروید را روی مجموعه جدیدی از تلفن های هوشمند پیکسل عرضه می کند. اما این بار اینطور نبود. به این دلیل که سری پیکسل 9 را دو ماه زودتر از حد معمول عرضه کرد و اندروید 15 تا آن زمان آماده نبود.

اندروید 15 بسیاری از ویژگی های جدید را ارائه می دهد. رابط کاربری One UI 7.0 سامسونگ ویژگی های بیشتری را در کنار آن ارائه می دهد. طبق گزارش ها، تغییرات گسترده خواهد بود.

سامسونگ ممکن است برنامه One UI 7.0 Beta را درست قبل از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) 2024 در 3 اکتبر 2024 آغاز کند، درست مانند برنامه One UI 6.0 Beta در سال گذشته درست قبل از SDC 2023.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.