رندرهای گلکسی اس 25 پلاس هیچ سورپرایزی ارائه نمی کنند

یکی دیگر از مدل‌های گلکسی اس 25 ماه‌ها قبل از عرضه رسمی در رندرهای فاش شده به تصویر کشیده شده است. این بار، این فرزند وسط، گلکسی S25 پلاس است. این فاش از طرف افرادی در سرفصل های اندروید است که کمتر از یک هفته پیش رندرهایی از مدل پایه Galaxy S25 را فاش کردند.

مانند گلکسی اس 25، گلکسی اس 25 پلاس اندکی نازک تر از مدل قبلی خود است اما ابعاد کلی مشابهی دارد. این قابل انتظار است، زیرا سامسونگ نه اندازه نمایشگر را تغییر می‌دهد و نه ضخامت قاب‌ها را کاهش می‌دهد (این شرکت قبلاً سال گذشته این مورد را به‌طور قابل توجهی با سری گلکسی S24 انجام داد). ظرفیت باتری نیز بدون تغییر باقی خواهد ماند.

تنها تغییر قابل توجه در طراحی، در پشت است. سری Galaxy S25 دارای حلقه‌های دوربین بافتی مشابه Galaxy Z Fold 6 خواهد بود. علاوه بر این، حلقه‌های دوربین در پایه و مدل‌های پلاس ممکن است «طراحی دو لایه» داشته باشند که کاملاً غیرعادی به نظر می‌رسد. با این حال، این طراحی در رندرهایی که امروز به بیرون درز کرد وجود ندارد.

منبع این رندرها هیچ اطلاعات جدیدی را ارائه نمی دهد، به جز اینکه می گوید Exynos 2500 هنوز در برخی بازارها در حال بازی است و سامسونگ به طور انحصاری از چیپست Snapdragon 8 Gen 4 برای همه مدل ها استفاده نمی کند. با این حال، در حال حاضر هیچ راهی برای اطمینان از اینکه سامسونگ از کدام تراشه استفاده خواهد کرد وجود ندارد و ممکن است تا زمان عرضه رسمی سری S25 تغییری نکند.

خیلی قبل از سری گلکسی اس 25، سامسونگ تبلت های پرچمدار جدیدی را عرضه خواهد کرد. پیش ثبت نام گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا از 17 سپتامبر آغاز شد و فروش این تبلت ها تا پایان ماه جاری آغاز شد. این تبلت ها نه اگزینوس دارند و نه تراشه های اسنپدراگون. آنها در عوض از چیپست MediaTek Dimensity استفاده خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.