سری آیفون 16 را می توان به صورت بی سیم بازیابی کرد

اگر تا به حال با مشکلات سیستم‌افزاری مانند حلقه‌های بوت یا بریکینگ آیفون خود مواجه شده‌اید، آخرین راه حل شما این است که آن را از طریق کابل به رایانه شخصی یا مک وصل کنید و سیستم عامل آن را با iTunes بازیابی کنید.

بر اساس گزارش جدید 9to5Mac، مدل های جدید آیفون 16 به لطف RecoveryOS می توانند نرم افزار خود را به صورت بی سیم بازیابی کنند. این ویژگی به iPhone 16s اجازه می دهد تا به صورت بی سیم از iPhone یا iPad دیگری با iOS 18/iPadOS 18 بازیابی شود.

RecoveryOS مدتی است که در دستگاه‌های Apple Watch و Apple TV در دسترس بوده است و خوب است که می‌بینیم اپل در نهایت آن را به محبوب‌ترین دستگاه خود یعنی iPhone آورد.

طبق گزارش جدید، کاربران آیفون 16 می‌توانند به سادگی دستگاه آسیب‌دیده خود را روی آیفون یا آی‌پد دیگری (متصل به وای‌فای و بلوتوث) قرار دهند و سپس آخرین نسخه موجود iOS را دانلود کرده و به‌صورت بی‌سیم آن را به دستگاه منتقل کنند. آیفون را تحت تاثیر قرار داده است.

مدل‌های جدید آیفون 16 ظاهراً دارای یک پارتیشن بازیابی اختصاصی هستند که حتی اگر پارتیشن اصلی iOS بوت نشده باشد، کل فرآیند را مدیریت می‌کند. باید دید که آیا RecoveryOS به ویژگی‌های سخت‌افزاری بیشتری نیاز دارد و آیا راه خود را به آیفون‌ها و آی‌پدهای قدیمی‌تر باز خواهد کرد یا خیر.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.