گوشی ردمی 14 آر با دوربین 13 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2 معرفی شد

ردمی 14R در چین عرضه شده است و جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه از زیرمجموعه شیائومی به چیپست Snapdragon 4 Gen 2 به همراه حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

این گوشی بر روی اندروید 14 اجرا می‌شود و دارای پوسته HyperOS شیائومی در بالا است. باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی دارد. جانشین Redmi 13R به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

Redmi 14R جدید در رنگ‌های Deep Ocean Blue، Lavender، Olive Green و Shadow Black (ترجمه شده از چینی) از طریق وب سایت این شرکت در چین در دسترس است. در حال حاضر هیچ خبری درباره عرضه این گوشی در بازارهای جهانی از جمله هند وجود ندارد.

مشخصات Redmi 14R

Redmi 14R دو سیم کارته (نانو) روی HyperOS مبتنی بر اندروید 14 اجرا می شود. دارای صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی HD+ LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت. این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2 است که با حداکثر 8 گیگابایت رم جفت می شود.

به گفته این شرکت، این گوشی مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور ثانویه نامشخص است. همچنین دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که در یک بریدگی به سبک قطره‌ای در جلو قرار گرفته است تا عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی را انجام دهد.

شما تا 256 گیگابایت حافظه داخلی در Redmi 14R دریافت می‌کنید و گزینه‌های اتصال شامل 5G، 4G LTE، Wi-Fi، بلوتوث، GPS، پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است. همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت در کناری برای احراز هویت بیومتریک است. Redmi 14R به یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی مجهز شده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.