ویژگی‌های دوربین انحصاری سری پیکسل 9 که به پیکسل‌های قدیمی‌تر می‌آیند

گوشی های هوشمند پرچمدار گوگل معمولاً ویژگی های دوربین انحصاری را معرفی می کنند و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، این ویژگی‌ها اغلب از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به دستگاه‌های پیکسل قدیمی‌تر راه پیدا می‌کنند. بر اساس گزارشی از Android Authority، چندین ویژگی انحصاری سری Google Pixel 9 به زودی در پیکسل‌های قدیمی‌تر از جمله Pixel 6، Pixel 7 و Pixel 8 در دسترس خواهد بود.

قابلیت Reimagine و Auto Frame Pixel 9 را می‌توان در این دستگاه‌ها عرضه کرد

با همکاری Android Authority، Assemble Debug شواهدی را در برنامه Google Photos کشف کرد که نشان می‌دهد ویژگی‌های Reimagine و Auto Frame در مدل‌های قدیمی‌تر Pixel عرضه خواهند شد. مشخص نیست که آیا پیکسل های مقرون به صرفه تر سری A این به روز رسانی ها را دریافت خواهند کرد یا خیر.

برای کسانی که آشنا نیستند، Reimagine به کاربران اجازه می دهد تا بافت ها، رنگ ها یا مواد را در عکس ها تغییر دهند. به عنوان مثال، هوش مصنوعی گوگل می تواند ظاهر عناصری مانند درختان یا آسمان ها را تغییر دهد. در همین حال، Auto Frame از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به طور خودکار ترکیب عکس بهبود یافته را با تجزیه و تحلیل محتوای تصویر پیشنهاد دهد.

در حال حاضر، Google Photos دارای سه نسخه با تنظیمات مختلف است. نسخه اصلی در همه دستگاه‌های اندرویدی موجود است، در حالی که دو نسخه دیگر انحصاری دستگاه‌های پیکسل هستند. یکی از پیکسل‌هایی که بین سال‌های 2021 تا 2023 راه‌اندازی شده‌اند (Pixel 6 تا Pixel 8) و دیگری به سری Pixel 9 که در سال 2024 راه‌اندازی شدند، خدمات می‌دهد.

برنامه Google Photos در دستگاه‌های سری Pixel 9 شامل کدهای مربوط به ویژگی‌های Reimagine و Auto Frame است. طبق گفته Assemble Debug، این ویژگی‌ها اکنون در آخرین نسخه برنامه Google Photos (6.99) برای مدل‌های Pixel که بین سال‌های 2021 تا 2023 راه‌اندازی شده‌اند ظاهر شده‌اند. این نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد به زودی این ویژگی‌های دوربین و ویرایش را برای پیکسل‌های قدیمی‌تر عرضه کند.

متأسفانه، رشته‌های کد مربوطه هنوز در برنامه Google Photos برای دستگاه‌های غیر پیکسل وجود ندارد، که نشان می‌دهد دیگر دستگاه‌های اندرویدی به این زودی‌ها این به‌روزرسانی‌ها را دریافت نخواهند کرد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.