کانال جهانی یوتیوب هواوی ویدیوی Mate XT Ultimate را منتشر می کند که اشاره ای به عرضه جهانی دارد

زمانی که هواوی گوشی میت ایکس تی آلتیمیت، گوشی سه تایی بی نظیر خود را معرفی کرد، تنها برنامه های خود را برای عرضه در چین شرح داد و هیچ اشاره ای به عرضه جهانی نکرد. آیا این یک گوشی جالب دیگر خواهد بود که هرگز چین را ترک نمی کند؟ شاید نه، با توجه به اینکه چگونه این شرکت از حساب شبکه اجتماعی جهانی خود برای تبلیغ XT استفاده می کند.

هواوی یک ویدیوی دقیقه‌ای در یوتیوب منتشر کرد که عناصر کلیدی طراحی Mate XT Ultimate را به نمایش می‌گذارد، هم دستاوردهای تکنولوژیکی که این گوشی را امکان‌پذیر کرده است و هم ویژگی‌های طراحی ممتازی که ارزش یک گوشی با این قیمت را دارند.

البته در این ویدئو هیچ اشاره ای به راه اندازی جهانی نشده است. اما چرا در آن زمان به خود زحمت پست کردن در حساب های جهانی را بدهید – فقط برای اینکه روی تولیدکنندگان دیگر انعطاف پذیر باشید؟ خوب، وقتی گوشی دوتایی یک شرکت 12.1 میلی متر ضخامت دارد و گوشی سه تایی هوآوی 12.8 میلی متر است، بله، کاملاً انعطاف پذیر است.

به هر حال، اکانت X هوآوی به تازگی در مورد معرفی Mate Pad هواوی در 19 سپتامبر با تمرکز بر صفحه کلید جدید و جذاب Glide (صفحه کلید جادویی) پست کرده است. کمپین رزرو XT در چین نیز در 19 سپتامبر به پایان می رسد. پنج‌شنبه هفته آینده است و ما گوش‌هایمان را برای هرگونه اشاره‌ای به XT سه‌تاشو در طول رویداد MatePad باز خواهیم داشت.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.