اپل تنها اپل واچ سری 10 و نسخه ارتقا یافته اپل واچ اولترا 2 را معرفی کرد

در جریان رویداد Glowtime، اپل سری جدید آیفون 16 را معرفی کرد. چهار آیفون جدید عرضه شد. در کنار آن، همه انتظار داشتند که اپل نسل بعدی Apple Watch Ultra 3 را معرفی کند. اما این اتفاق نیفتاد. این غول فناوری تنها اپل واچ سری 10 و یک نسخه پیشرفته از اپل واچ اولترا 2 را معرفی کرد. اکنون، شایعه شده است که اپل همچنان روی واچ اولترا 3 کار می کند و می تواند آن را در سال 2025 عرضه کند.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، اپل قصد دارد اپل واچ اولترا 3 را در سال 2025 همراه با نسل سوم اپل واچ SE عرضه کند. او اضافه کرد که اپل به احتمال زیاد می تواند آن را در سه ماهه سوم سال 2025 و احتمالاً در کنار سری آیفون 17 عرضه کند.

اکنون تاخیر در عرضه واچ اولترا 3 نه تنها برای طرفداران ناامید کننده است، بلکه بر آمار فروش اپل نیز تاثیر خواهد گذاشت. طبق گفته Kuo، محموله‌های اپل واچ اولترا 2 فعلی ممکن است تا 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یابد که به کاهش 10 درصدی فروش اپل واچ کمک می‌کند.

اپل ممکن است ساعت جدید Watch Ultra 3 را در رویداد اکتبر خود معرفی نکند. در طول رویداد اکتبر، اپل ممکن است فقط بر روی مک بوک پرو، آی مک و مک مینی جدید تمرکز کند که انتظار می رود همه آنها دارای پردازنده M4 باشند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.