طراحی، دوربین، عملکرد وان پلاس 13 در مقابل وان پلاس 12

شایعات در سراسر اینترنت حاکی از آن است که OnePlus 13 در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. اگر بخواهیم آنها را باور کنیم، زمان زیادی وجود ندارد که OnePlus نسل بعدی گوشی هوشمند خود را عرضه کند.

ظاهراً OnePlus 13 در مقایسه با OnePlus 12 دارای ارتقاء قابل توجهی خواهد بود. بر اساس اطلاعات فاش شده، این تلفن هوشمند با باتری بزرگتر، پردازنده قوی تر، طراحی جدید و همچنین نمایشگر بهتر بسته بندی می شود.

در این مقاله، به شما خواهم گفت که OnePlus 13 چه ارتقاهایی را نسبت به OnePlus 12 می تواند داشته باشد.

گوشی وان پلاس 13 در مقابل وان پلاس 12

اول، بیایید در مورد طراحی صحبت کنیم. یک حساب کاربری X با نام “OnePlus Club” اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

بر اساس این اطلاعات فاش شده، سازنده چینی گوشی های هوشمند می تواند ماژول دوربین OnePlus 13 را اصلاح کند. ممکن است جزیره دوربین عمودی را ببینیم که دارای یک دوربین سه گانه است. سه حلقه دوربین وجود خواهد داشت و لنز اصلی در وسط بزرگتر از دیگری خواهد بود. البته برند Hasselblad در جزیره دوربین وجود خواهد داشت و فلاش LED را می توان در بیرون قرار داد.

در ادامه، وان پلاس 13 ممکن است از طراحی صفحه نمایش تخت مانند سری پیکسل 9 و سری گلکسی اس 24 سامسونگ نیز پیروی کند.

ظاهراً OnePlus 13 با نمایشگر خود دارای همان اندازه صفحه نمایش است اما گفته می شود که نمایشگر بهتری است. این می تواند یک صفحه نمایش 6.82 اینچی 2K LTPO AMOLED باشد که می تواند یک صفحه نمایش BOE باشد. برای کسانی که نمی‌دانند، BOE یک شرکت بزرگ چینی است که در طراحی و ساخت پنل‌های نمایشگر تخصص دارد.

چند روز پیش، لی جی لوئیس، رئیس OnePlus چین، در Weibo پست کرد که دستگاه پرچمدار آینده با “آخرین نسل تراشه های پرچمدار” عرضه خواهد شد. این نشان می دهد که وان پلاس 13 ممکن است از چیپست بعدی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت بگیرد. این نه تنها به OnePlus 13 قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود می دهد، بلکه قابلیت های هوش مصنوعی را نیز به آن می دهد. علاوه بر این، شایعه شده است که OnePlus در حال توسعه یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که در گوشی های پرچمدار آینده خود استفاده خواهد شد.

برای عکاسی، ممکن است به یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی مجهز شود که می‌تواند شامل یک سنسور پریسکوپ سونی LYT 1/1.95 اینچی با زوم اپتیکال تا 3 برابر باشد.

بنابراین، اینها همه جزئیات OnePlus 13 هستند که در اینترنت ظاهر می شوند. با این حال، من به شما پیشنهاد می کنم که آن را به عنوان کمی نمک مصرف کنید زیرا هنوز رسمی نشده است. بنابراین تا زمانی که OnePlus گوشی‌های جدید خود را عرضه کند، منتظر بمانید و برای به‌روزرسانی‌های بیشتر به اینجا برگردید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.