گوشی ردمی Note 14 5G در پایگاه داده GSMA IMEI مشاهده شد

شیائومی رسما وجود Redmi Note 14 5G را تایید کرد. به‌روزرسانی اخیر پایگاه داده GSMA IMEI شماره مدل گوشی هوشمند را تأیید کرد. در پستی در حساب X خود، جزئیاتی را در مورد آن فاش کردم. با تایید وجود Redmi Note 14 5G، می توان گفت که سری جدید Redmi Note 14 در ماه سپتامبر معرفی می شود.

سری Redmi Note 14 در راه است

جزئیات سری ردمی نوت 14 قبلاً فاش شده است. اسمارت‌فون‌های جدید با نام‌های رمز «بریل»، «آمیتیست» و «مالاکیت» خواهند بود و بسیار مورد انتظار هستند. ما گفتیم که Note 14 Pro 5G دارای نام رمز “آمیتیست” و شماره مدل داخلی O16U خواهد بود. این گوشی هوشمند با پردازنده SM7635 (Snapdragon 7S Gen 3) عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای تنظیمات دوربین خواهد بود که با توجه به بازارها متفاوت است. اکنون، با اطلاعات جدید اینجا هستیم.

Redmi Note 14 5G 24094RAD4G - چیکاو

Redmi Note 14 5G با شماره مدل 24094RAD4G در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. اکنون تایید شده است که فاصله زیادی با سری Redmi Note 14 نداریم. شایعه شده است که این گوشی هوشمند از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. اما نمی توانیم بگوییم که این اطلاعات قطعی است.

جدا از آن، قطعاً می‌توانیم تأیید کنیم که این دستگاه با مدیاتک Dimensity 6100+ عرضه می‌شود. من این را بر اساس اطلاعاتی که از کد منبع HyperOS بدست آوردم می گویم. به غیر از این اطلاعات دیگری وجود ندارد. انتظار می رود این مدل مشابه Redmi Note 13 5G باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.