وان پلاس Ace 5 Pro با صفحه نمایش 1.5K و بدنه شیشه و سرامیک عرضه می شود

انتظار می‌رود سری OnePlus Ace 5 در اواخر امسال در چین معرفی شود که شامل دو مدل Ace 5 و Ace 5 Pro است. طبق ادعای یک منبع اطلاعاتی در رسانه های اجتماعی، اکنون گفته می شود که مورد دوم به ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با وضوح 1.5K مجهز شده است. بعلاوه، این گوشی که به عنوان یک مدل میان رده تا رده بالا معرفی می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که تحت بازنگری طراحی قرار گیرد و ممکن است بدنه آن از جنس شیشه و سرامیک باشد.

افشای مشخصات گوشی OnePlus Ace 5 Pro

در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo، مشاور دیجیتال چت استیشن (ترجمه شده از چینی) جزئیاتی را در مورد یک گوشی آینده که به عنوان ادعایی OnePlus Ace 5 Pro از آن یاد می شود، به اشتراک گذاشت. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای چیپست با شماره مدل SM8750 است که اشاره ای به چیپست آتی اسنپدراگون 8 نسل 4 است که انتظار می رود در اجلاس Snapdragon 2024 در ماه اکتبر عرضه شود.

علاوه بر این، این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 1.5K است که شایعه شده است که در Realme GT 7 Pro ادعایی نیز وجود خواهد داشت. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که این صفحه نمایش ممکن است علیرغم داشتن لبه های خمیده کوچک، ظاهری صاف داشته باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، OnePlus Ace 5 Pro نیز تغییرات جزئی در طراحی نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت. ممکن است یک قاب وسط فلزی با زاویه قائمه و یک بدنه شیشه ای سرامیکی با پخ بین دو ماده داشته باشد.

مشخصات OnePlus Ace 5 (مورد انتظار)

بر اساس گزارش ها، OnePlus Ace 5 استاندارد ممکن است دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 1.5K LTPO باشد. از نظر اپتیکی، ممکن است به یک دوربین پشتی سه گانه مجهز باشد که سرلوحه آن یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است. گمان می‌رود این گوشی از یک باتری دو سلولی 6200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی می‌کند. در حالی که جزئیات ناشناخته است، ممکن است دارای یک نوار لغزنده هشدار باشد – یک عنصر طراحی که مترادف با گوشی های هوشمند OnePlus شده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.