بیت کوین، اتر و اکثر آلت کوین ها پس از دستگیری بنیانگذار تلگرام افت کردند

در آخر هفته، پاول دوروف، یکی از بنیانگذاران تلگرام، بنا به اتهامات مرتبط با عملکرد این اپلیکیشن پیام رسان در فرانسه دستگیر شد. پس از توسعه، همه ارزهای رمزپایه محبوب کاهش قیمت را ثبت کردند. به عنوان مثال، بیت کوین در روز گذشته شاهد زیان نزدیک به دو درصدی در مبادلات ملی و بین المللی بود. این دارایی در مبادلات ملی با قیمت 66,428 دلار (تقریبا 55.6 میلیون روپیه) و 64,077 دلار (تقریباً 53.6 میلیون روپیه) در سطح بین المللی پس از افت قیمت حدود دو درصد در روز دوشنبه 26 آگوست معامله می شود.

به گفته ادول پاتل، مدیر عامل Mudrex، بیت کوین، علیرغم زیان های جزئی و نوسانات بازار، اکنون که رابرت اف کندی جونیور حمایت خود را از دونالد ترامپ در ایالات متحده اعلام کرده، ممکن است به مرز 69000 دلار (تقریباً 57.8 میلیون روپیه) برسد. متعهد شدن به یک موضع دوستدار رمزنگاری اما با توجه به دستگیری دوروف، این وضعیت را برای نمودار کریپتو به طور کلی بهتر نمی کند.

دوروف که در سال 2013 از بنیانگذار تلگرام بود، بلاک چین TON را در سال 2018 طراحی کرد. دستگیری او باعث نگرانی رهبران حلقه جهانی وب 3 شد.

دستگیری دوروف در فرانسه باعث شده تا Toncoin توسعه یافته توسط تلگرام بیش از 3 میلیارد دلار (تقریبا 25146 کرور) ضرر کند. بازی معروف برای به دست آوردن سکه، نه، 20 درصد در زمان کوتاهی از دست داد و اکنون زیر یک سنت (تقریباً 0.007958 روپیه) معامله می شود.» میز بازار CoinSwitch به Gadgets360 گفت.

اتر تحت تأثیر نوسانات بازار، زیان هایی مشابه بیت کوین را در مبادلات ملی و بین المللی در روز دوشنبه منعکس کرد. در زمان نگارش این مقاله، ETH در صرافی های هندی مانند CoinSwitch با قیمت 2877 دلار (تقریباً 2.41 میلیون روپیه) معامله می شد، در حالی که قیمت آن بر اساس CoinMarketCap در صرافی های بین المللی 2745 دلار (تقریباً 2.30 لک) بود.

Solana، Dogecoin، Cardano، Avalanche، Shiba Inu و Polkadot نیز در روز دوشنبه در سمت زیان ده نمودار قیمت به BTC و ETH پیوستند.

Polygon، Uniswap، Cronos، Cosmos و Bitcon SV نیز افت قیمت را در کنار اکثر آلتکوین های دیگر منعکس کردند.

ارزش کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.40 درصد کاهش یافت و به ارزش 2.25 تریلیون دلار (تقریبا 1,88,64,528 کرور) رسید.

آلتکوین هایی که در بحبوحه هرج و مرج جاری بازار در روز دوشنبه توانستند سود خود را حفظ کنند عبارتند از USD Coin، Ripple، Tron، Leo، Near Protocol و Litecoin.

تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که در روزهای آینده، بیت‌کوین ممکن است شاهد سودهایی باشد که زمینه را برای سایر ارزهای دیجیتال فراهم کند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.