سامسونگ Galaxy Ring غیر قابل تعمیر است

iFixit حلقه گلکسی سامسونگ را خراب کرد و نتیجه‌گیری واضح است – اگر حلقه هوشمند 399 دلاری/449 یورویی آسیب ببیند یا باتری آن از بین برود، فایده‌ای ندارد. هیچ راهی برای تعویض باتری گلکسی رینگ بدون از بین بردن کل دستگاه وجود ندارد و بقیه قطعات روی آن لحیم شده اند، پس در هر گونه تعمیر موفق باشید. جدا کردن حلقه گلکسی شامل ذوب پوشش رزین اپوکسی در داخل و جدا کردن آن با یک پیستون است.

iFixit همچنین یک اسکن توموگرافی کامپیوتری (CT) از حلقه گلکسی را به اشتراک گذاشته است که بهترین نگاه ما را به درون دستگاه می دهد.

قرار دادن انبوهی از اجزاء درون قاب باریک حلقه گلکسی یک شگفتی مهندسی واقعی است، اما این نیز نقطه ضعف آن است زیرا همه چیز مهر و موم شده و طوری ساخته شده است که نمی توانید هیچ تعمیری انجام دهید.

Galaxy Ring دارای سیستم Nordic Semiconductor nRF5340 بر روی تراشه ای است که 2 هسته Arm Cortex-M33 با 512 کیلوبایت رم، 1 مگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین اتصال بلوتوث 5.4 را ارائه می دهد. همچنین یک سیم پیچ شارژ بی سیم کوچک و یک بسته باتری در کنار آن و یک برچسب NFC و همچنین یک آنتن برای انتقال سیگنال بین حلقه و تلفن هوشمند جفت شده شما وجود دارد.

نکته جالب این است که سیم‌پیچ شارژ در حلقه گلکسی مانند سایر حلقه‌های هوشمند به برد مدار چاپی (PCB) لحیم نمی‌شود و در عوض یک کانکتور پرس مناسب برای تعمیر را انتخاب می‌کند. طنز این است که PCB در قاب حلقه گلکسی مهر و موم شده است، بنابراین هیچ راهی برای تعویض قطعه بدون شکستن حلقه وجود ندارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.