Galaxy S21 FE با آخرین به‌روزرسانی، ویژگی Circle to Search را دریافت می‌کند

سامسونگ ویژگی Circle to Search را در Galaxy S21 FE آورده است. هنگامی که گلکسی AI در اوایل سال 2024 معرفی شد، سامسونگ بیشتر ویژگی های خود را به گوشی های پرچمدار عرضه شده در سال 2022 و بعد از آن ارائه کرد.

گوشی‌های پرچم‌دار عرضه‌شده در سال ۲۰۲۱ تنها ویژگی Circle to Search را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Galaxy AI دریافت کردند. با این حال، به دلایلی، گلکسی اس 21 FE برخلاف گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا این کار را نکرد، علیرغم اینکه هر چهار گوشی دارای تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون یکسان هستند.

Circle to Search اکنون برای Galaxy S21 FE در دسترس است. در به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 تلفن همراه است.

Circle to Search به کاربران این امکان را می‌دهد که هر متن یا تصویری را روی صفحه نمایش حلقه یا برجسته کنند تا بدون خروج از برنامه مورد استفاده، جستجوی Google را روی آن انجام دهند. آن‌ها می‌توانند هر موردی را که در یک وب‌سایت، عکس یا ویدیو می‌بینند، تنها با فشار طولانی دکمه هوم یا دسته اشاره شناسایی کنند.

Circle to Search در دستگاه‌هایی که از Galaxy AI پشتیبانی می‌کنند، جایگزین Google Assistant می‌شود. مورد دوم هنوز در دسترس است، اما باید با کشیدن انگشت از سمت چپ پایین یا گوشه سمت راست پایین صفحه به آن دسترسی داشت.

آخرین به روز رسانی Galaxy S21 FE همچنین با وصله امنیتی آگوست 2024 ارائه می شود که 50 آسیب پذیری امنیتی در Android و Samsung One UI را برطرف می کند.

این آپدیت در ویتنام عرضه شد، اما به زودی در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. برای دانلود آپدیت، در منوی تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار گوشی، گزینه Download and install را بزنید. از طرف دیگر، آخرین سیستم عامل Galaxy S21 FE را از SamMobile دانلود کرده و با استفاده از رایانه شخصی ویندوز و کابل USB روی تلفن نصب کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.