Galaxy AI در تلویزیون های سامسونگ معدن طلایی است که در انتظار بهره برداری است

برچسب هوش مصنوعی اخیراً بر روی همه چیز زده شده است، اما سامسونگ به روشی که هوش مصنوعی را به دستگاه های خود می آورد کاملاً مراقب بوده است. این تلاش‌ها را تحت پرچم Galaxy AI برای تلفن همراه ادغام کرده است.

Galaxy AI که اوایل سال جاری با سری Galaxy S24 راه اندازی شد، مجموعه ای از ویژگی های هوشمند را ارائه می دهد که به آسانی زندگی کاربران کمک می کند. این شرکت از آن زمان با راه اندازی دستگاه های تاشو جدید خود، این مجموعه از ویژگی ها را گسترش داده است.

پیشرفت‌های هوش مصنوعی سامسونگ به برخی از برنامه‌های اصلی و سایر دستگاه‌های تلفن همراه مانند پوشیدنی‌ها نیز سرازیر شده است، جایی که همه آن‌ها به طرح بزرگی از چیزهایی که اکوسیستم سامسونگ است مرتبط است. به عنوان مثال، الگوریتم‌های هوشمندانه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ارائه داده‌های خواب مفید به صاحبان دستگاه گلکسی استفاده می‌شوند که سپس برای ارائه آموزش خواب برای کمک به کاربران برای داشتن خوابی آرام‌تر استفاده می‌شود.

بسیاری از لوازم خانگی سامسونگ مانند ماشین لباسشویی و یخچال با ویژگی های هوش مصنوعی نیز به روز شده اند. اعداد و ارقام دروغ نمی گویند، مشتریان برای خرید این لوازم به صورت دسته جمعی صف می کشند، بنابراین جای تعجب نیست که سامسونگ این استراتژی را دو برابر کرده و حتی ویژگی های هوش مصنوعی را به وسایلی مانند جاروبرقی اضافه می کند.

عملکرد هوش مصنوعی به هر شکلی در تلویزیون های سامسونگ وجود داشته است. به عنوان مثال، مدل‌های ممتاز آن از ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی برای ارائه هر محتوایی با وضوح 4K/8K استفاده می‌کنند. با این حال، حتی از آنجایی که این شرکت تلویزیون سامسونگ را به عنوان مرکز اکوسیستم گلکسی در خانه شما تصور می‌کند، آنطور که باید از هوش مصنوعی بهره‌مند نشده است، همچنین به نظر می‌رسد که گلکسی یک فرصت از دست رفته است. برند هوش مصنوعی به تلویزیون ها گسترش نیافته است.

تلویزیون‌های سامسونگ و دستگاه‌های گلکسی در حال حاضر به خوبی با هم کار می‌کنند و Galaxy AI می‌تواند راه‌های جدیدی را برای این شرکت برای ارائه ارزش به مشتریان باز کند.

به عنوان مثال، از قابلیت های ترجمه Galaxy AI می توان برای ارائه ترجمه بلادرنگ دیالوگ ها یا زیرنویس ها استفاده کرد. ممکن است بخش جداگانه‌ای به نام «خلاصه هوش مصنوعی گلکسی» یا چیزی مشابه وجود داشته باشد که در آن Galaxy AI جزئیات فیلم یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما را ارائه می‌کند، مانند رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های آنلاین، که در آن به شما اجازه می‌دهد در یک نگاه متوجه شوید که عنوان همه چیز در مورد است.

یک سنج سازگاری نیز می تواند در آنجا نمایش داده شود که نشان می دهد آن فیلم یا تلویزیون چیزی است که شما می خواهید بر اساس رسانه ای که تاکنون مصرف کرده اید. Galaxy AI می‌تواند در مورد عادات تماشای کاربران، نه فقط در تلویزیون سامسونگ، بلکه در برنامه‌های پخش رسانه‌ای که در تلفن‌های Galaxy خود استفاده می‌کنند، بیاموزد و توصیه‌های مناسبی برای محتوا ارائه دهد.

نکات سلامتی یک ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در Samsung Health است که تمام داده‌های سلامتی و تناسب اندام را از ابزارهای پوشیدنی مانند Galaxy Watch Ultra و Galaxy Ring برای ارائه نکات شخصی دریافت می‌کند. به عنوان مثال، اگر شب قبل بد خوابیده اید، نکات سلامتی توصیه می کند که به خواب خود ادامه دهید. بنابراین، اگر به جای انجام این کار، در اواخر شب به تماشای تکرارهای کمدی کمدی مورد علاقه دهه 80 خود می پردازید، Samsung Health در تلویزیون سامسونگ شما می تواند یادآوری ملایمی باشد که باید بر کمبود خواب غلبه کنید.

از آنجایی که تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند به عنوان هاب SmartThings نیز عمل کنند، ادغام Galaxy AI می‌تواند با ارائه توصیه‌های هوشمندانه برای استفاده حداکثری از دستگاه‌های هوشمند خود، مانند مشاوره در مورد چگونگی رسیدن به حداکثر بهره‌وری انرژی برای خانه یا ارائه توصیه‌های هوشمندانه‌تر، این تجربه کاربر را افزایش دهد. بهترین زمان برای استفاده از پر انرژی ترین لوازم خانگی بر اساس ساختار قیمت برق شما چیست.

Galaxy AI در تلویزیون های سامسونگ معدن طلایی است که فقط در انتظار بهره برداری است. سامسونگ همه کارت‌ها را در اینجا نگه می‌دارد و از آنجایی که هیچ محدودیتی در سیستم عامل تلویزیون‌ها ندارد، واقعاً می‌تواند مسافت پیموده شده را که می‌تواند از آن استخراج کند، افزایش دهد.

سامسونگ مدت‌هاست که بر صنعت تلویزیون‌های پریمیوم جهانی تسلط دارد. آخرین آماری که به تازگی منتشر شده است، سامسونگ را در صدر فروش تلویزیون های جهانی در نیمه اول سال جاری قرار داده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.