گزینه های رنگی وان پلاس Buds Pro 3 به بیرون درز کرد

وان پلاس هنوز در حال کار بر روی جفت هدفون بی سیم پرچمدار بعدی خود، Buds Pro 3 است. این شرکت، علاوه بر پرو بادز 3 را در اوایل امسال و Nord Buds 3 Pro را در این ماه در دسترس قرار داد.

با کنار گذاشتن نام های عجیب، Buds Pro 3 امروز در دو رنگ به بیرون درز کرد: Midnight Opus (مشکی) و Lunar Radiance که ترکیبی از رنگ های نقره ای و طلایی توصیف می شود.

شکل بدنه کاملاً یادآور Nord Buds 3 Pro است تا این سردرگمی را بیشتر کند، اما ظاهر آن قطعاً بسیار عالی‌تر به نظر می‌رسد. OnePlus Buds Pro 3 با مشارکت Dynaudio ساخته خواهد شد و این واقعیت روی هر هدفون حک شده است. از سوی دیگر، لوگوی OnePlus در قسمت جلویی کیس در مرکز قرار دارد.

ابعاد این کیف 6.5 در 5.2 در 2.6 سانتی متر و وزن آن 61 گرم است. OnePlus Buds Pro 3 در مجموع 43 ساعت عمر باتری را با این قاب ارائه می دهد، در حالی که شارژ سریع 10 دقیقه ای باید 5 ساعت زمان پخش موسیقی را ارائه دهد. جوانه ها دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و از بلوتوث 5.4 استفاده می کنند.

هر جوانه دو درایور دارد: یک ووفر 11 میلی‌متری و یک توییتر 6 میلی‌متری که هر کدام DAC خاص خود را دارند. Buds Pro 3 از کدک صوتی LHDC 5.0 با نرخ بیت تا 1 مگابیت در ثانیه و صدای 24 بیت/192 کیلوهرتز پشتیبانی می کند. حذف نویز با 50 دسی بل تبلیغ می شود، اگرچه ما هنوز نمی دانیم که چنین اعدادی واقعاً چه معنایی دارند.

اینها تمام جزئیاتی است که در حال حاضر داریم، ما مشتاقانه منتظریم تا بالاخره رسمی شوند و آنها را آزمایش کنیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.