احتمالا گلکسی Z Fold 6 اسلیم به ضخامت رقبای چینی نباشد

گفته می‌شود سامسونگ در حال کار بر روی نسخه نازک‌تر گلکسی زد فولد 6 به نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم است. گزارش ها ادعا کردند که این شرکت کره جنوبی به دنبال کاهش فاصله با رقبای چینی خود از نظر لاغری است. با این حال، یک گزارش جدید ادعا می کند که سامسونگ امسال قادر به انجام این کار نخواهد بود.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم به باریکی گوشی های تاشو چینی نیست

طبق گزارش جدید TheElec، گلکسی Z Fold 6 Slim ممکن است حدود 11 میلی متر ضخامت داشته باشد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ دیجیتایزر S Pen را که در Galaxy Z Fold 6 یافت می‌شود، برای Galaxy Z Fold 6 Slim کنار گذاشته است. ضخامت دیجیتایزر 0.6 میلی متر (0.3 میلی متر در هر دو نیمه صفحه نمایش) است که به این معنی است که Galaxy Z Fold 6 Slim می تواند حدود 11.5 میلی متر ضخامت داشته باشد. با این حال، این شرکت در تلاش است تا ببیند که آیا می تواند ضخامت را بیشتر کاهش دهد یا خیر.

در مقایسه، گوشی های تاشو رقبای چینی بسته به مدل، 9 تا 10 میلی متر ضخامت دارند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های تاشو آینده‌اش به نازکی گوشی‌های معمولی مانند گلکسی اس 24 اولترا باشند. برای تحقق این امر، شرکت ممکن است نیاز به بهبود برخی از قطعات، از جمله لولا و باتری داشته باشد.

گوشی های تاشو چینی دارای رتبه IP48 (مقاومت در برابر گرد و غبار و آب) که گلکسی Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 دارند، ندارند. سامسونگ نمی خواهد رتبه دوام را برای مطابقت با گوشی های تاشو چینی از نظر نازکی از دست بدهد. بنابراین، این شرکت باید راهی برای بهبود نازکی بدون به خطر انداختن دوام محصول بیابد.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گلکسی زد فولد 6 معمولی دارد. طبق گزارشات، صفحه نمایش پوششی 6.5 اینچی و صفحه نمایش تاشو 8 اینچی دارد. گفته می شود این شرکت کره جنوبی قصد دارد 500000 تا 600000 دستگاه از تاشوهای باریک تر آینده خود را تولید کند. این دستگاه تنها می تواند در چین و کره جنوبی عرضه شود، جایی که فروش گوشی های تاشو بالاتر است.

سامسونگ انتظار ندارد فروش گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل های قبلی خود بهتر شود. علاوه بر این، با توجه به فروش ترکیبی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ، پیش‌بینی می‌شود که فروش گلکسی زد فلیپ 6 از 70 درصد به 60 درصد کاهش یابد، در حالی که انتظار می‌رود فروش گلکسی زد فولد 6 از 30 درصد به 40 درصد افزایش یابد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.