گلکسی A21s دیگر به روز رسانی نرم افزاری دریافت نمی کند

سامسونگ گلکسی A21s را در ماه می 2020 با اندروید 10 (One UI 2.0) عرضه کرد و قول داد دو نسخه جدید اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را به مدت چهار سال به گوشی هوشمند ارائه دهد.

این برند با ارائه اندروید 11 (One UI 3.0) در سال 2021 و اندروید 12 (One UI 4.1) در سال 2022، به وعده ارائه دو ارتقاء سیستم عامل اصلی عمل کرد و با ارائه به روز رسانی های امنیتی تا می 2024، به وعده ارائه امنیت عمل کرد. به روز رسانی برای چهار سال به این ترتیب، سامسونگ به پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A21s پایان داده است.

سامسونگ به پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A21s پایان می دهد

سامسونگ گلکسی A21s را از لیست دستگاه‌هایی که در آینده به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کنند حذف کرده است، که تأیید می‌کند که این شرکت به پشتیبانی نرم‌افزاری این گوشی هوشمند پایان داده است. آخرین به‌روزرسانی امنیتی که این برند برای گوشی هوشمند منتشر کرد، وصله امنیتی می 2024 را ارائه کرد که 45 مشکل امنیتی را برطرف کرد.

در حالی که سامسونگ دیگر موظف به انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای گلکسی A21s نیست، این شرکت ممکن است همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی حیاتی را برای گوشی هوشمند ارائه کند، زیرا در گذشته شاهد این بودیم که این برند با دستگاه‌های دیگر این کار را انجام داده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.