هوش مصنوعی گوگل به زودی برای رقابت با هوش مصنوعی گلکسی عرضه می شود

سامسونگ اولین برند گوشی هوشمندی بود که مجموعه ای جامع از ویژگی های هوش مصنوعی به نام Galaxy AI را راه اندازی کرد. این گوشی در اوایل سال جاری در گلکسی اس 24 معرفی شد و چند ماه بعد به برخی از گوشی های قدیمی گلکسی رده بالا رسید. اکنون، گوگل رقیب Galaxy AI خود را آورده است.

هوش مصنوعی گوگل می تواند روی پیکسل 9 عرضه شود و آماده مقابله با Galaxy AI است

در حالی که گوشی‌های پیکسل چند سالی است که دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند، گزارش جدیدی از Android Authority نشان می‌دهد که گوگل چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی را تحت برند گوگل AI در پیکسل 9 ارائه خواهد کرد.

این شامل برخی از ویژگی های موجود و برخی از ویژگی های جدید خواهد بود. Circle to Search و Gemini دو ویژگی هستند که قبلاً در تلفن‌های Pixel در دسترس هستند اما اکنون در Google AI فهرست شده‌اند. سه ویژگی کاملاً جدید هوش مصنوعی گوگل عبارتند از Add Me، Pixel Screenshots و Studio.

توضیحات Add Me می گوید که مطمئن می شود همه در یک عکس گروهی هستند تا هیچ کس از دستش نرود. به نظر می‌رسد نسخه بهبودیافته ویژگی Best Take موجود باشد. احتمالاً عکس‌های گروهی مختلف را ادغام می‌کند تا مطمئن شود که تک تک افراد گروه در تصویر ظاهر می‌شوند.

Pixel Screenshots یک ویژگی واقعا جالب است که شبیه ویژگی Recall مایکروسافت است که ماه گذشته اعلام شد. اسکرین شات های ذخیره شده در گوشی شما را تجزیه و تحلیل می کند تا اطلاعات مفیدی را در آنها بیابد. وقتی این ویژگی روشن است، دستگاه Pixel متن و نشانی‌های وب مرتبط را در آن تصاویر ذخیره می‌کند. همچنین نام برنامه ها و زمانی که اسکرین شات گرفته شده است را ذخیره می کند.

خوشبختانه، این ویژگی به حریم خصوصی شما احترام می گذارد (در مقایسه با ویژگی فراخوان مایکروسافت در ویندوز 11) و به طور خودکار از هر کاری که انجام می دهید اسکرین شات نمی گیرد. فقط اطلاعات را از اسکرین شات هایی که به صورت دستی می گیرید استخراج می کند و از هوش مصنوعی روی دستگاه برای پردازش داده ها استفاده می کند.

به نظر می‌رسد ویژگی استودیو در هوش مصنوعی گوگل یک برنامه همه‌کاره است که از هوش مصنوعی برای تولید استیکرها، تصاویر، تصاویر پس‌زمینه و موارد دیگر بر اساس ورودی‌های متنی از کاربر استفاده می‌کند.

ویژگی های بیشتر هوش مصنوعی به Galaxy AI می آید

گوشی های رده بالای اخیر سامسونگ در حال حاضر دارای AI Wallpaper Generator، ویرایش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی Generative و Circle to Search هستند. با این حال، ویژگی‌هایی شبیه به «افزودن من» و «اسکرین‌شات‌های پیکسل» هوش مصنوعی گوگل ندارد.

برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سامسونگ در حال کار بر روی یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی است که می‌تواند نسخه‌های بهتری از نقشه‌ها و طرح‌هایی که با استفاده از قلم S ایجاد می‌کنید، ایجاد کند. این ویژگی احتمالا هفته آینده با One UI 6.1.1 در گلکسی Z Fold 6 عرضه خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.